orginal Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Funka det ja! Har kobla DVD spiller direkte på skjermen, men da får jeg ikke noe lyd. Hva må en gjøre for å få det? Trenger en flere kabler? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Funka det ja! Har kobla DVD spiller direkte på skjermen, men da får jeg ikke noe lyd. Hva må en gjøre for å få det? Trenger en flere kabler? 5140036[/snapback] Når skjermen ikke har høyttalere er det vel ikke så pussig at det ikke kommer lyd? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 hehe.. kanskje ikke, men er det ikke mulig å få lyden gjennom PC høyttalerne da? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Hehe, joda, bare koble en lyd kabel fra dvd spillern din til lydkortet ditt, så funker det sikkert bra Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Vet noen Hvor lang tid tar det å få sendt skjermen til finnmark? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Visst du betaler iløpet av helgen, så har du den på fredag er du heldig Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Betalte skjermen torsdag/fredag for over en uke siden.. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ser jo at det varierer fra kunde til kunde. Kan du ikke sjekke schenkers sporings system? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det kan godt være skjermen ligger på Linjegods. Min ble ihvertfall liggende der en dag eller to før jeg ringte å etterlyste den. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Vet noen Hvor lang tid tar det å få sendt skjermen til finnmark? 5144768[/snapback] Jeg bestilte skjermen den 19. Oktober, den var her den 31. edit: Jeg bor i Hammerfest. Endret 13. november 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Orker ikke lese gjennom hele tråden, så vet ikke om spørsmålet mitt er besvart før. Har også denne skjermen, og er vannvittig fornøyd! Dog, det eneste minuset jeg har funnet til nå er når jeg ser video i fullscreen. Da kommer det opp tynne, horisontale striper enkelte steder. De blinker og beveger seg også. Kjører jo seff med oppløsningen 1680x1050. Skifter jeg til 1600x900 kan stipene skimtes. Endrer jeg derimot til 1280x1024 eller mindre forsvinner stripene. Så problemet er oppløsningsbasert. Kjører et relativt gammelt GForce FX 5200 128 MB skjermkort. Skjermen er koblet til via DVI. Hjelp? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vet noen Hvor lang tid tar det å få sendt skjermen til finnmark? 5144768[/snapback] Jeg bestilte skjermen den 19. Oktober, den var her den 31. edit: Jeg bor i Hammerfest. 5147254[/snapback] ok. takk. Da kommer den vel mandag el tirsdag. (håper jeg ) bor i karasjok Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vet noen Hvor lang tid tar det å få sendt skjermen til finnmark? 5144768[/snapback] Jeg bestilte skjermen den 19. Oktober, den var her den 31. edit: Jeg bor i Hammerfest. 5147254[/snapback] ok. takk. Da kommer den vel mandag el tirsdag. (håper jeg ) bor i karasjok Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Nå vett jeg ikke helt hvordan etterslep ser ut, men ser for meg at det er etterslep jeg merker sterk på skjermen min. Altså noe som ligner på flimring. Har hatt skjermen i et par uker nå, kjempe flott svær skjerm. Fargene er helt overlegne i forholdt til min kompiss benq 357+ eller hva den heter. Ja jeg var klar over den høye ms'en, men jeg hadde aldri trodd den skulle levere så dårlig. Jeg merker flimring i spill som super mario 3 på snes emulator?! Å på wow er det solide flimringer ifra øvehalvdel av skjermen og opp. Jeg legger som regel ikke merke til det i wow, men litt av og til, å det er utroligt irriterende, har ikke prøvd 3d shooter spill, men etter å ha prøvd spilt et par strategy spill, tørr jeg ikke :| Men heldigvis spiller jeg ikke så mye lenger, det går for det meste i forum, å noen strategy/rpg spill Endret 15. november 2005 av Crispin Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Jeg tror heller det er skjermkortet ditt som ikke helt henger med i svingene. Det er i alle fall ikke etterslep. Etterslep er når du f.eks. når du har mus på mørk bakgunn og beveger denne fort over skjermen. etterslepet er den "halen" som følger bevegelsene på musen fordi pixlene ikke klarer å slukke tvert, derav ordet "etterslep". Jo høyere responstid, jo lettere ser man etterslep. Jeg merker ikke etterslep på min! Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Åååå men jeg sitter med et Geforce 6800 glh kort, det skulle vel vær bra nok? Har merket slik flimring med min gamle 19tommer også, men sjeldent å bare i 3d spill. Håper det ikke er etterslep da, men hva kan grunnen da være ? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Har du prøvd å aktivere vertical sync? Mener å huske det gav meg roligere bilde i 3D-spill. Endret 15. november 2005 av diskvask Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Må nesten ha vsync på ja, fant det ut jeg også. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Takk for tipset, jeg får prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå