sidenone Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Mediaplayer classic derimot klarte jobben!! Bedre bilde ble det også av en eller annen grunn!?!? Virket skikkelig pixlete i mediaplayer. Endret 1. november 2005 av sidenone Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dere som spiller BF2, spiller dere med vsync av eller på? Jeg synes alt går litt tregt med 60fps, så jeg kjører med vsync av og 100 fps.. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Så lenge skjermen står på 60Hz ser du ikke mer enn 60fps uansett Endret 3. november 2005 av stinger82 Lenke til kommentar
sidenone Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Som mange andre her, så har jeg en del baklys på skjermen min. Finnes det noen instillinger som kan gjøres for å dempe dette? Har prøvet med brightness og contrast, uten at dette har hjulpet stort. Hjørnene blir veldig tydelig gråe når det er mørke bilder på skjermen. Litt synd ettersom jeg liker at svart er svart Hvor mye baklys skal man forvente av denne skjermen? Er alle skjermene slik? Er det forresten forskjell på baklys ved bruk av d-sub og ved bruk av dvi? eller er dette ett fett? Endret 3. november 2005 av sidenone Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Uff...mitt X850XTPE klarer ikke BF2 @ 1680x1050 på noe høyere enn LOW graphics og 0xaa/0xaf Må vel spare til nytt kort, en ulempe med å ha skjerm med høy oppløsning..hehe Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Men MÅ du ha så høy oppløsning da? Lenke til kommentar
snole Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er jo skjermens "native resolution". Dvs at man kan kjøre mindre, men det blir vel ikke helt 100%. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det mulig å koble DVD eller video spiller direkte på denne skjermen? Altså så den fungerer som en vanlig TV til slik bruk? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det er en s-video tilkobling bak ja.. Lenke til kommentar
snole Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Samt composite, til vanlige VHS maskiner og f.eks Xbox. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hmm, da var skjermen kommet i hus. Alt ser ok ut, men sliter litt med lys nede i venstre hjørne.. Men lurer på en ting, får ikke satt FEAR til å kjøre i mer enn 1152x864 Noen som vet hvor probelemet ligger?? Bruker DVI kabelen. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hvordan fikk du dvi kabelen til å fungere? Gjorde du noe spesielt? Får bare d-sub til å virke hos meg :| Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Har du tatt vekk d-sub kabelen da? Min d-sub kabel satte på skjermen når jeg fikk den, så måtte ta den av først og så sette i DVI kabelen.. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Litt off-topic kanskje, men hva er egentlig forskjellen på s-video og composite? Lenke til kommentar
snole Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) S-Video er krominans- og luminanssignalene på separate ledere. Kompositt er krominans- og luminanssignalene på en og samme leder. Krominans er signalet som definerer farge og luminans er signalet som definerer sort/hvitt (i praksis hele bildet). Husk at farge-tv kom etter s/v tv'er. Det som skjedde var at man la til noen ekstrasignaler på s/v-signalene. Ved å skille det på to separate ledere får man bedre båndbredde og mindre forstyrrelser mellom de to signalene. Kort fortalt, se det som at man har to vannrør istedenfor bare ett. Da kan man flytte dobbelt så mye vann på samme tiden fra A til B. Endret 7. november 2005 av snole Lenke til kommentar
orginal Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Hmm, da var skjermen kommet i hus. Alt ser ok ut, men sliter litt med lys nede i venstre hjørne.. Men lurer på en ting, får ikke satt FEAR til å kjøre i mer enn 1152x864 Noen som vet hvor probelemet ligger?? Bruker DVI kabelen. 5117430[/snapback] Litt off topic dett og kanskje, men når bestillte du skjermen din, og hvor lang tid tok det før du fikk den / de sendte den? Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 De sendte den med en gang bestillingen va gjordt. Tok 5 dager før den lå på linjegods sitt lager her i Tromsø. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Fikk min 2005fpw i dag Knall skjærm! Er endel baklys ja, men hvem legger egentlig merke til sånt Men er en ting; med DVI kabel kan jeg ikke justere contrast, noe som er plagsomt! Synes den er for "sterk" med den defaulte kontrasten, selv om brightness står på null. Med de innstillingene blir den nesten ekkel å se på, litt som en CRT med lav hz. Skal det være slik? Eller er det bare jeg som gjør noe feil? Er jo litt synd å måtte bruke d-sub kabelen for å få et bilde en kan sitte å se på... Lenke til kommentar
snole Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 På mitt Nvidiakort kan jeg stille det i settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå