kris--- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvor ser man beregnet lev.dato? Lenke til kommentar
detonator Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Står ETA (Estimated Time of Arrival) når du klikker på "Schenker" ved "Befrakters navn:" på siden for EMEA Order Status(http://support.euro.dell.com/support/order...dhs1&l=no&s=dhs). Der kan du følge ordren videre. Ser ut som systemet er nede akkurat nå. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ah, ok! Min ETA er 05.10 Lenke til kommentar
detonator Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ah, ok! Min ETA er 05.10 Her også, så feil på datoformatet først. Da er det bare å krysse fingrene for null døde pixler og jevnt baklys... Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 forandret til 04.10 Men hvis det nå er mye baklys og/eller mange døde piksler - vil det evt. ta lang tid å få den byttet? Vet ikke om jeg gidder å vente 1 1/2 måned til.. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da var min skjerm også i hus og jeg sier det bare.. FY flate Lenke til kommentar
detonator Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da var min skjerm også i hus og jeg sier det bare.. FY flate her også fant null døde pixler, og ser ikke antydninger til ujevnt baklys med helt svart skjerm. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Samme her. Kunne ikke vært bedre, selv med mine store forhåpninger. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har hatt min 2405 skjerm en uke snart. Er VELDIG fornøyd! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bestillte meg denne skjermen på mandag,snakka med selgeren idag,får den neste uke Fikk den for 4640.- med frakt o.s.v, lønte seg å ringe dell istede for å bestille på nett Hadde egentlig bestemt meg for dell 2405fpw,men fant ut at jeg ikke trenger en 24" skjerm,og har egentlig andre ting å bruke penger på. Men igjen,kjøper vel en 2005fpw til etterhvert,kjører i dual view, 2x2005fpw er bedre 1x2405fpw Er spent på hvordan skjermen er,har ikke sett den på ordentlig enda,og lurer på hvordan overgangen er fra Hp P1230 22" CRT'en jeg har nå. Dette med lysstyrke o.s.v nedi høyre hjørnet,er dette bare synelig når man viser noe med sort bakgrund? Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dette med lysstyrke o.s.v nedi høyre hjørnet,er dette bare synelig når man viser noe med sort bakgrund? Absolutt ikke. Jeg kan ane noen tendenser i hvert av de nedre hjørnene ved _helt_ svart skjerm, men er det noe annet er det ikke synlig. Så akkurat en episode av 24, og da var det helt umerkbart Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dette med lysstyrke o.s.v nedi høyre hjørnet,er dette bare synelig når man viser noe med sort bakgrund? Absolutt ikke. Jeg kan ane noen tendenser i hvert av de nedre hjørnene ved _helt_ svart skjerm, men er det noe annet er det ikke synlig. Så akkurat en episode av 24, og da var det helt umerkbart flott. En ting,vurderer en 2005fpw til etterhvert,åssen går det å kjøre en skjerm med dvi og den andre med vga? (har ikke gfx kort med dual dvi enda) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det anbefales nok kort med Dual-DVI. Etter å ha kjørt på DVI en stund var det en nedtur å bruke VGA på en gammel maskin noen dager nå.. (Måtte bruke en gammel maskin, da jeg fikk HD-kræsj på den nye).. Men funker gjør det nok sikkert. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hei alle sammen! Jeg kjøpte meg en 20" 2005FPW i mars. Ikke noe problemer med den får jeg her om dagen så at det var noe merkelig med bakgrunnsbildet i XP. Det ser faktisk ut som screensavern min har brent seg fast i bakgrunnsbildet PC'n står på 24/7 og screensavern går på etter 10 min. når den ikke brukes. Er det noen her har hørt om dette problemet før? Jeg vet at plasma skjermer kan få problemer når denne brukes som pc skjerm i forhold til innbrenning. Hjelp ønskes! Edit: Etter et kjapt googel søk fant jeg svaret. For de som er interessert i svaret kan klikke her. Endret 6. oktober 2005 av geriljajoe Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvilken skjermsparer bruker du da? Poenget med skjermsparere er vel å ha bevegelige bilder så det _ikke_ brenner seg inn..? Eller? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Endelig fått min skjerm,tok ca 6 dager fra jeg bestillte over telefon Kjempe fornøy med den,ingen døde pixler,og alt er bare flott Nå koster den ca 4400.- hos dell... Kan ikke klage på den. Og ja,vet om askebegrene,noen må røyke og være late og.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Med fare for å repetere et tidligere stilt spørsmål, lurer jeg på følgende: Følger det med DVI-kabel? Den har kommet til hybelen min, men jeg er 50 mil unna, og hvis det ikke er DVI-kabel, må jeg få bestilt fort som f.. slik at den er fremme når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jada,det følger med DVI kabel,Vga kabel,Usb kabel og 220V kabel,så du får alt du trenger.. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jey! Da er det T - 4 dager til misbruket begynner Lenke til kommentar
detonator Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 På min skjerm merker jeg betraktelig lengre responstid ved bruk av DVI fremfor VGA (merker det spesielt ved mus-bevegelser). Skal det være slik? Har et 6800 GT skjermkort og lurer på om det kan være noe bug med driverne? Bruker nå VGA-grensesnittet, men litt kjipt siden jeg merker forskjell på bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå