Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestillte meg denne skjermen på mandag,snakka med selgeren idag,får den neste uke :)

 

Fikk den for 4640.- med frakt o.s.v, lønte seg å ringe dell istede for å bestille på nett :)

 

Hadde egentlig bestemt meg for dell 2405fpw,men fant ut at jeg ikke trenger en 24" skjerm,og har egentlig andre ting å bruke penger på.

Men igjen,kjøper vel en 2005fpw til etterhvert,kjører i dual view, 2x2005fpw er bedre 1x2405fpw :thumbup:

 

Er spent på hvordan skjermen er,har ikke sett den på ordentlig enda,og lurer på hvordan overgangen er fra Hp P1230 22" CRT'en jeg har nå.

 

Dette med lysstyrke o.s.v nedi høyre hjørnet,er dette bare synelig når man viser noe med sort bakgrund?

Lenke til kommentar
Dette med lysstyrke o.s.v nedi høyre hjørnet,er dette bare synelig når man viser noe med sort bakgrund?

Absolutt ikke. Jeg kan ane noen tendenser i hvert av de nedre hjørnene ved _helt_ svart skjerm, men er det noe annet er det ikke synlig. Så akkurat en episode av 24, og da var det helt umerkbart :)

Lenke til kommentar
Dette med lysstyrke o.s.v nedi høyre hjørnet,er dette bare synelig når man viser noe med sort bakgrund?

Absolutt ikke. Jeg kan ane noen tendenser i hvert av de nedre hjørnene ved _helt_ svart skjerm, men er det noe annet er det ikke synlig. Så akkurat en episode av 24, og da var det helt umerkbart :)

:) flott.

 

En ting,vurderer en 2005fpw til etterhvert,åssen går det å kjøre en skjerm med dvi og den andre med vga? (har ikke gfx kort med dual dvi enda)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

 

Jeg kjøpte meg en 20" 2005FPW i mars. Ikke noe problemer med den får jeg her om dagen så at det var noe merkelig med bakgrunnsbildet i XP. Det ser faktisk ut som screensavern min har brent seg fast i bakgrunnsbildet :(

 

PC'n står på 24/7 og screensavern går på etter 10 min. når den ikke brukes. Er det noen her har hørt om dette problemet før? Jeg vet at plasma skjermer kan få problemer når denne brukes som pc skjerm i forhold til innbrenning.

 

Hjelp ønskes!

 

Edit: Etter et kjapt googel søk fant jeg svaret. For de som er interessert i svaret kan klikke her.

Endret av geriljajoe
Lenke til kommentar

På min skjerm merker jeg betraktelig lengre responstid ved bruk av DVI fremfor VGA (merker det spesielt ved mus-bevegelser). Skal det være slik? Har et 6800 GT skjermkort og lurer på om det kan være noe bug med driverne? Bruker nå VGA-grensesnittet, men litt kjipt siden jeg merker forskjell på bildekvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...