detonator Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg bestilte tre skjermer forrige tirsdag, og fikk de i går, så leveringstid varierer nok fra kunde til kunde... Du tuller?? Hvordan kan de la enkelte vente 1,5 måned, mens andre får skjermen iløpet av en uke? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kanskje du avanserte raskt i køen siden du bestilte hele 3skjermer?? Cash is king vet du.. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Apple har en 20" WS til 7300,- omtrent. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.5.1.3.0.0.1.0 HP har en 21" WS skjerm til omtrent 6500,- http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...0-56307179.html Begge disse skjermen burde være et godt alternativ. De har ikke s-video, komponent og kompositt inngang. Så trenger du det er det ikke noe alternativ i den størrelsen. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har så lyst å bare bestille en 2005FPW nå, men ser at leveringstiden er på '3+ uker' !! Så vet ikke helt hva jeg skal gjøre .. Noen som kan hjelpe meg? Ser at 2001 kan sendes '1-2dager' ... Skal jeg bare bestille en 2005FPW og håpe på at jeg er heldig og får den kanske snart? (2405FPW blir nok for dyr for meg) Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Tror ikke du bør satse på at du får den før en måneds tid, men jeg har ventet snart fem uker og hadde likevel bestilt den igjen idag hvis jeg måtte.. Har enda ikke funnet en skjerm jeg heller kunne tenke meg (til denne prisen) Den som venter lenge osv.. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) ...men når det er sagt, er jeg jammen lei av å vente. Siste fra Dell: Mange skjermer skal bli sendt fra fabrikken den 01.10 (2005..), så da får vi kjøpe en ny tube med tålmodighet og smøre oss inn.. Edit: Leif Endret 27. september 2005 av kris--- Lenke til kommentar
detonator Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ...men når det er sagt, er jeg jammen lei av å vente. Siste fra Dell: Mange skjermer skal bli sendt fra fabrikken den 01.10 (2005..), så da får vi kjøpe en ny tube med tålmodighet og smøre oss inn.. Edit: Leif Får håpe skjermen endelig kommer nå da... har ventet ganske lenge jeg også, begynner å bli lei... Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) nå koster den i alle fall "bare" 5000, i stedet for over 6000 da jeg kjøpte den (prutet ned til 5500). bestilte over telefon. tror dere det blir noe problem å kanselere denne bestillingen og heller få den for 5000? Endret 27. september 2005 av capy Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Så lenge du kan kansellere, kan du jo også bestille på nytt.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 så spørs det om jeg kan kansellere da.. ringte til han jeg bestilte av, men han var opptatt, så jeg la igjen en beskjed på svareren. sitter nå å venter på å bli ringt opp igjen. han virket oppegående da jeg bestilte, så kan tenkes det lar seg gjøre på en grei måte. Men har jeg egentlig rett på det? jeg har jo "forhåndsbetalt", dvs. at pengene er låst til jeg mottar skjermen. uansett blir det konttraktsbrudd fra DELLs side om jeg ikke får skjermen innen 7 dager, så kan jo håpe på det om kanselering er umulig. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Deilig...får min 2405 på torsdag. Hadde bestilt 2005 først, men ble for lenge å vente. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Personlig ville jeg ikke valgt 2405 om de så hadde kostet det samme. Å sitte flere timer foran en 24" widescreen på pulten vet jeg ikke om jeg hadde likt - det er tross alt en skjerm man sitter 30-40cm unna..? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Personlig ville jeg ikke valgt 2405 om de så hadde kostet det samme. Å sitte flere timer foran en 24" widescreen på pulten vet jeg ikke om jeg hadde likt - det er tross alt en skjerm man sitter 30-40cm unna..? Hva har det med saken å gjøre at du sitter nært skjermen? Jeg har denne skjermen på jobb. Sitter i allefall halve arbeidsdagen foran den. Er veldig fornøyd med den... Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Samme grunnen til at jeg setter meg bak midten i en kinosal.. 20" blir nok (mer enn) stor nok tror jeg, iallefall i forhold til denne 17" CRT jeg sitter med nå. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 I forhold til den 17" CRT'en du har vil du få minimalt med mer plass i høyden. Alt kommer i bredden. Har du forresten prøvd 24" skjerm? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Personlig ville jeg ikke valgt 2405 om de så hadde kostet det samme. Å sitte flere timer foran en 24" widescreen på pulten vet jeg ikke om jeg hadde likt - det er tross alt en skjerm man sitter 30-40cm unna..? Det er ikke så ille som du tror. Kompisen ble overrasket over hvor behagelig den er å se på. Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jepp, er klar over at den er omtrent like høy (dog litt høyere) - størrelse har aldri vært et viktig poeng for meg, men widescreen og LCD er to betydningsfulle endringer Hadde egentlig tenkt å kjøpe en 19" LCD, men ettersom de har samme max. oppløsning som 17", gikk jeg for 20". Har aldri prøvd 24" nei - det kan sikkert tilvennes. Men tror altså at det er større enn jeg ville hatt på pulten. Ellers har skjermen blitt sendt idag - selv om Dell sin kundesupport igår sa at jeg måtte vente noen uker til. Ironisk at de nå leverer raskere enn lovet? EDIT: Hvor lang tid tar det fra den sendes fra Irland, til den leveres? Noen erfaringer? Endret 28. september 2005 av kris--- Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 min ble sendt i går, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle få den i begynnelsen av neste uke. får den også til tilbudspris selv om jeg kjøpte den utenom kampanjen:) Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Woow! 'Sendes 1-2uker'.. og dere sier at dere får skjermene snart.. I går sto det 'sendes 3+ uker'... Kanskje på tide å bestille da?? Endret 28. september 2005 av krbalto Lenke til kommentar
detonator Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du får ihvertfall ikke skjermen noe tidligere om du venter med å bestille Min ble også sendt i dag... beregnet leveringsdato er 10. okt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå