AK47 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det en "bryter" elns for å kunne heve skjermen vertikalt? Har satt skjermen min helt ned, men nå vil jeg heve den igjen. Problemet er at den sitter bom fast. Er det en bryter jeg overser? Har samme problem. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nederst på foten, bak Lenke til kommentar
2ern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det er den lille runde knappen ja? Skal den trykkes inn, dyttes til siden eller hva? Knappen på min sitter dønn fast.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har prøvd å dytte den inn og flytte den til alle sider. Rikker seg ikke Lenke til kommentar
2ern Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Ja, akkurat det samme her.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hm, dere må gjøre noe rart Det er bare å holde knappen inne, og så dra skjermen opp 1-2cm for å få den ut av "låsen" i bunn. Etter dette er det bare å slippe knappen, så kan man stille høyden helt fritt. Jeg gjorde det nettopp 2-3 ganger på min skjerm. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har prøvd å dytte den inn og flytte den til alle sider. Rikker seg ikke Trykk in knappen, og dra opp skjermen. Bruk litt makt, men ikke for mye. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei. Er enda noen få dager igjen med tilbud på 2005FPW... Finnes det "kuponger" på Dell i Norge, eller er det bare i utlandet?(rabattkuponger) Selvom skjermen er på tilbud, synes jeg fortsatt det er mye penger å betale for en skjerm... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det kommer an på hvordan du ser det. Har du muligheten til å kjøpe en Ferrari til en billig penge, men også en Lada som er langt billigere, så vil du muligens få en langt bedre kjøreopplevelse med Ferrarien, men du kommer jo også fram med Ladaen. Har brukt skjermen litt nå, og har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hehe. Skjønner hva du mener.. Har bare lest en del på amerikanske forum, og det virker som om Dell opererer mye med bonuskuponger/koder i statene. Lurte bare på om det var tilfellet i Norge også... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hehe. Skjønner hva du mener.. Har bare lest en del på amerikanske forum, og det virker som om Dell opererer mye med bonuskuponger/koder i statene. Lurte bare på om det var tilfellet i Norge også... Dette er et fenomen i statene - der dette er svært vanlig. Det finnes ikke slikt her. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Har hatt denne skjermen en stund nå, og som andre også har sagt, så angrer jeg ikke et sekund! Visste ikke det var PIP-funksjon på skjermen, men dette er genialt Ikke det at det er så mye i bruk, men alltids kjekt å sjekke innom msn når jeg spiller PS2. Jeg skjønte heller ikke hvordan jeg skulle få opp skjermen igjen, men fant knappen til slutt Den trykkes bare lett inn her hvertfall.. Edit: 600 poster Endret 22. august 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
Clint Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Det var da synd Leste om en i USA som handlet skjermen for rundt 300 USD, det hadde vært noe. Tror jeg kjøper en slik skjerm uansett, den ser bare helt overlegen ut. Endret 22. august 2005 av Clint Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Da har jeg bestilt meg en og. Utrolig kjekt med studielån Blir vel litt mindre på annen moro men da får jeg sikkert lest mer og... 3-7 dager leveringstid, håper den kommer senest neste uke da. Gleder meg Edit: Ble endret til 7-10 dager nå, får håpe den kommer før neste helg da Endret 24. august 2005 av cremaster Lenke til kommentar
kris--- Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg og bestilte den nå Men jeg fikk 7-10 dager levering.. :| Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Må bare si at jeg fikk den gratis... sponsa av firmaet... igjen Min leveringstid var på rundt en uke, og den kom vel litt før enn de hadde beregnet..mener jeg. Men igjen... en heeerlig skjerm! kan bare ikke få sagt det nok! Lyst på ny skjerm? LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
detonator Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Har veldig lyst til å bestille en slik en, før tilbudet går ut... Er ikke mange negative ting jeg leser om denne, eneste er baklyset. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jo jeg har lit baklys i nedre venstre hjörne (pixel'n er jo så liten alikevel)på min men eller så er den KONGE! Bare en död pixel som jeg har funnet ennå. Har spillet lit WoW nå og jeg har ikke lyst og legge meg nå.... Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvis jeg skal trekke fram en negativ ting, bortsett fra baklyset (har ikke en eneste død pixel) så er det at jeg nærmest må resete skjermen hvis jeg flytter den over fra horisontal til vertikal stilling og motsatt vei. Det vil si at jeg må flytte meg gjennome instillingene (fra DVI og må sveipe gjennom alle de tre andre skjerminnstillingene før jeg kommer på plass igjen) for å få tilbake signalet. Av en eller annen grunn mister skjermen signalet. Kablene sitter godt, og det skjer med både DVI og standard tilkobling. Ellers er jeg kjempefornøyd. Skulle jeg gi karakter hadde det vært seks av seks. Hadde det vært seks hundre av seks hundre hadde den fått fem hundre og nittiåtte:D Den er herlig til spill, film og arbeid. Det er jo tross alt mange timer daglig man sitter og stirrer på denne firkanten, så slik jeg har erfart det nå, så hadde jeg vært villig til å betale full pris, om det var nødvendig. Vi bruker gjerne et par tusen kroner på sko. Har fjellsko som koster fire tusen. Og her snakker vi om synet vårt, for oss nerder Lenke til kommentar
detonator Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Rakk å legge inn en ordre i går, før tilbudet gikk ut Nå koster den 6250, mot tidligere 4750... Det nye tilbudet ser forresten veldig dårlig ut: "Kjøp 1 19" & 20" Dell flatskjerm og få en til av samme type med 30% rabatt." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå