int20h Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nye steg mot WiMAX-standard WiMAX Forum har bekreftet at testing av WiMAX vil starte til sommeren. WiMAX er den nye standarden for trådløs kommunikasjon og er også kjent som IEE 802.16. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har særdeles dårlig forhold med trådløs bredbåndaccess ... så jeg vet ikke ... Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tja, dette lover jo bra med tider og stunder. Må si at jeg har lit blandede følelser for tråløse løsninger så langt, men det kommer seg. Så jeg holder meg til xDSL enda..... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 er ikke alltid dsl er en option, jepp sentralen er bygget ut men ledninga fra sentralen holder ikke i følge telenor noen som vet når de første wimax systemene kommer opp her i landet? frekvens lisensene har vel blitt solgt allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå