Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis du vil snakke engelsk, så flytt til Sør-Afrika. Eller England... Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 eller USA, eller Skotland, eller Wales, eller Canda Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke jeg som har skrevet den... kun quotet. Skrevet av alDoz Er nok ikke det. Denne er eldgammel. God er den likevel Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du glemte å nevne alle moderatorene som flytter posten i ett annet forum, og skifter emnetittel Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) 27 som legger inn internett adresser hvor man kan se eksempler på lyspærer 14 som hevder at internett adressene var feil og som legger inn de korrekte :!: Øyh! Ord Delings Feil. Det heiter internettadresser! Egentlig så er det korrekte ordet URL. Så URL er egentlig denne diskusjonens lyspære? Det heter ikke URL. Vi er norske. Hvis du vil snakke engelsk, så flytt til Sør-Afrika. ... 6 til å argumentere om det heter ´lyspære´ eller ´lys pære´ *host* hint *host* Edit: ...men det heter lyspære Endret 28. januar 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Ikke jeg som har skrevet den... kun quotet. Skrevet av alDoz Er nok ikke det. Denne er eldgammel. God er den likevel hmmmm...... stemmer.... quote fjernet Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ingen kommenterte at det var 930 som faktisk måtte til for å skifte pæra da Lenke til kommentar
Vain Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Og til slutt noen som spør hvilken nettbutikk man kan kjøpe lyspærer i :!: Lenke til kommentar
Paull Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ...for ikke å glemme de som må påpeke at lyspærer er fryktelig usikkert, og at man bare burde kvitte seg med dritten og heller skifte til lysstoffrør Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) 27 som legger inn internett adresser hvor man kan se eksempler på lyspærer 14 som hevder at internett adressene var feil og som legger inn de korrekte :!: Øyh! Ord Delings Feil. Det heiter internettadresser! Egentlig så er det korrekte ordet URL. Hvis de bare paster en link i klartekst ( http://www.example.org ), er det en URL, ja, men hvis de gir linken et annet navn (link) er det plutselig blitt en URI. [/kverulere] Endret 8. februar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 *Sniff sniff* Tror jeg lukter en advarsel Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 De 173 som mener lys er harry er også glemt. Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 *Sniff sniff*Tror jeg lukter en advarsel Advarsel?? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 *Sniff sniff*Tror jeg lukter en advarsel Advarsel?? Det blir feil å bruke to spørsmålstegn Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hehe... Hadde alle vært sånn, så hadde vi fått VELDIG interesserte forummedlemer. Tenk at en nybyner gidder å lese gjennom 756 innleg (i tillegg til at 156 innlegg som det står: rapotert!!!! ) Og når det nye medlemet har startet diskusjonen på nytt kommer det 756 innlegg til, og så kommer det et nytt forummedlem som svarer på de 1512innleggene igjen, og starter diskusjonen på nytt... ... Kan vare lenge det Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Øyh! Ord Delings Feil. Det heiter internettadresser! Egentlig så er det korrekte ordet URL. Så URL er egentlig denne diskusjonens lyspære? Det heter ikke URL. Vi er norske. Hvis du vil snakke engelsk, så flytt til Sør-Afrika. Hvis du ikke forstår åpenbar ironi, så ikke les inleggene mine. EDIT: Takk for at du oppdaga leif. =) Endret 16. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ville hatt komma mellom "ironi" og "så" Lenke til kommentar
StarAngel Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hehe... Hadde alle vært sånn, så hadde vi fått VELDIG interesserte forummedlemer. Tenk at en nybyner gidder å lese gjennom 756 innleg (i tillegg til at 156 innlegg som det står: rapotert!!!! ) Og når det nye medlemet har startet diskusjonen på nytt kommer det 756 innlegg til, og så kommer det et nytt forummedlem som svarer på de 1512innleggene igjen, og starter diskusjonen på nytt... ... Kan vare lenge det Jeg føler meg troffet Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Ingen kommenterte at det var 930 som faktisk måtte til for å skifte pæra da Feil!Det trengs kun EN! Okay Skrevet: 25/01/2005 : 10:31 Hvor mange forumbrukere trengs for å skifte en lyspære? 1 til å skifte pæren og skrive ett innlegg om det Hvor mange Microsoftansatte trenger man for å skifte en lyspære? Ingen,de erklærer mørket for en ny standard. Endret 16. februar 2005 av egmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg