Hoppesagåsa Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har en Gravis Eliminator Aftershock gamepad og en Wingman Extreme joystick. Problemet er bare at jeg ikke har noen glede av dem fordi Windows XP ikke finner dem! Jeg har gått inn på Game Controllers i kontrolpanelet og og prøvd å fortelle maskinen at de er der, men jeg får bare "not connected" i statuskolonnen. Jeg har vel og merke ikke lagt inn noen drivere, men det skulle da heller ikke være nødvendig. Begge fungerte forøvrig utmerket under Windows 2000. Noen som har et løsningsforslag? T-bird 1000 Mhz (200 Mhz BUS) Asus A7V133-VM 128MB SDRAM Abit Siluro Gf3 Ti200 Hitachi GD-2500 DVD 80GB Western Digital Caviar 6BG Quantum <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-15 20:35 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-06-16 00:19 ] Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 ....og kom igjen da! Bare 6 stykker har lest innlegget mitt i løpet av hele dagen. Noen må da ha et svar på dette! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 En kompis hadde akkurat samma problem. Ikke helt sikker, men tror det løste seg ved at han lasta ned nyeste drivere til gamepad og joystick'n! Kan evt sjekke med ham i morra... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har selvsagt tenkt tanken på å installere drivere, men begge enhetene plug & play, og dessuten kjører jeg jo tross alt WinXP. Skulle da tro at det var unødvendig. Begge enhetene er jo predefinert i XP når jeg går gjennom lista i "game controllers" [ Denne Melding var redigert av: hoppesagåsa på 2002-06-16 09:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå