Gå til innhold

CL25 kontra CL1558

Senshi

Anbefalte innlegg

Hei folkens....

For det første: Har en CL56 med specs som det står i signaturen min. Noen som er interssert i å kjøpe? :w00t:

For det andre: Whitebox har kommet med CL1558 (sonoma). :dribble: Noen som har prøvd/erfaringer med denne? WB sier de har den på lager nå...... Men den har visst ikke noe godt skjermkort.... :thumbdown:

For det tredje: Jeg er litt teknofrik, og MÅÅÅÅ bare ha det nyeste... Derfor har jeg lyst på en CL25..... :dribble:

Men folkens: Er det vits i å bytte fra en CL56 med topp specs bare for å få bedre skjermkort og tv-tuner? Og litt mer fancy design? Kommer jeg til å merke noen forskjell i det hele tatt? Fortell meg sannheten nå, slik at jeg ikke er så DUM å sløser mine hardt opptjente kroner..... :hmm:

Mvh Chris :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hvor mye jeg kan selge min CL56 for...

Den er som ny, helt uten riper etc. Kjøpt for ca 2 mnd siden. Har stått kaldt og godt på min Antec notebook cooler, batteriet er ikke brukt.

Kom med bud dersom du er interessert.... :thumbup:

Lenke til kommentar
har du noen bilder/ info om CL1558 ?? hvordan kan du egentelig si at den har dårlig grafikk kort.. whitebox bare nevner den.. men det er lite info om den og ingen bilde?? :hmm: og priser er heller ikke nevnt

Kanskje jeg snakket med dem i dag, da jeg forhørte meg om CL25?

Da nevte de at den første utgaven ikke hadde Radeon 9700/9800.

Venter tilbakemelding på CL1558 i løpet av dagen. De skulle komme tilbake med en pris og om det var mulighet for å bytte skjermkort etc....

Har egentlig ikke noen annen info, derfor jeg henvendte meg her..... :w00t:

Lenke til kommentar

Det er nok PCIE RM X600 , som tilsvarer RM 9700 i ytelse.

Ang. ytelse vs. pris osv, ville jeg helt klart kjøpt en CL25 i dag.

Når neste utgave av 1558 kommer med xpressbus ( utskiftbar PCIE16X-slots), om 3-4 mnd, ville jeg garantert kjøpt en 1558.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...