Senshi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei folkens.... For det første: Har en CL56 med specs som det står i signaturen min. Noen som er interssert i å kjøpe? For det andre: Whitebox har kommet med CL1558 (sonoma). Noen som har prøvd/erfaringer med denne? WB sier de har den på lager nå...... Men den har visst ikke noe godt skjermkort.... For det tredje: Jeg er litt teknofrik, og MÅÅÅÅ bare ha det nyeste... Derfor har jeg lyst på en CL25..... Men folkens: Er det vits i å bytte fra en CL56 med topp specs bare for å få bedre skjermkort og tv-tuner? Og litt mer fancy design? Kommer jeg til å merke noen forskjell i det hele tatt? Fortell meg sannheten nå, slik at jeg ikke er så DUM å sløser mine hardt opptjente kroner..... Mvh Chris Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hvor mye har du tenkt til og selge pe'cn din for da?? da tenker jeg på uten alle de eksterne hardsikene du har. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Litt usikker på hvor mye jeg kan selge min CL56 for... Den er som ny, helt uten riper etc. Kjøpt for ca 2 mnd siden. Har stått kaldt og godt på min Antec notebook cooler, batteriet er ikke brukt. Kom med bud dersom du er interessert.... Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) har du noen bilder/ info om CL1558 ?? hvordan kan du egentelig si at den har dårlig grafikk kort.. whitebox bare nevner den.. men det er lite info om den og ingen bilde?? og priser er heller ikke nevnt Endret 25. januar 2005 av janern21 Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 har du noen bilder/ info om CL1558 ?? hvordan kan du egentelig si at den har dårlig grafikk kort.. whitebox bare nevner den.. men det er lite info om den og ingen bilde?? og priser er heller ikke nevnt Kanskje jeg snakket med dem i dag, da jeg forhørte meg om CL25? Da nevte de at den første utgaven ikke hadde Radeon 9700/9800. Venter tilbakemelding på CL1558 i løpet av dagen. De skulle komme tilbake med en pris og om det var mulighet for å bytte skjermkort etc.... Har egentlig ikke noen annen info, derfor jeg henvendte meg her..... Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Den første utgaven av hva hadde ikke RM 9700/9800? CL25 eller 1558? Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Den første utgaven av hva hadde ikke RM 9700/9800? CL25 eller 1558? CL 1558...... De visste faktisk ikke helt hva som var i den... De skulle sjekke..... Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det er nok PCIE RM X600 , som tilsvarer RM 9700 i ytelse. Ang. ytelse vs. pris osv, ville jeg helt klart kjøpt en CL25 i dag. Når neste utgave av 1558 kommer med xpressbus ( utskiftbar PCIE16X-slots), om 3-4 mnd, ville jeg garantert kjøpt en 1558. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå