mr messenger Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hva synes dere om den nye menyen på nuketheplanet.net Menyen til venstre - hovedmenyen der. den blå Laget i CSS. www.nuketheplanet.net Endret 25. januar 2005 av mr messenger Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 jeg syns den var kjedelig og firkanta Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er det å si? Helt standard, med en noe billig fade-effekt og en kjip rollover. Overskriften var grufull. Beklager min krasse kritikk, men det var slik jeg opplevde den. (Dette går igjen på sida, men det spurte du jo ikke om...) Lenke til kommentar
pian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 På 1024 virka den menyen veldig bred, og toppen av sida virka urimelig stor. Måtte skrolle for å komme til menyen omtrent Men bortsett fra det, den FUNKER jo bra ,det er et vel utprøvd system, og jeg synes ikke at menyer skal være så mye annet enn "firkanta og kjedelig". Det er det som funker. Enkelt. Men prøv den litt smalere kanskje? Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Ja, litt smalere kunne vært en fordel ja. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har du ikke fått svi på pungen for denne siden før? syntes ikke den passet med den bloat menyen du har på toppen der. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja den var bred og det var for mange streker. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Er det du som har laget menyen? Endret 25. januar 2005 av webby1 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er det du som har laget menyen? Går ut i fra det. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Går ut i fra det.Er det du som har laget menyen? ikke jeg. han har ikke laget siden og når han ba om kritikk på den i en annen tråd var menyen helt lik. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jepp, men duden de kjøpte den fra var engelsk, så de må ha laget disse selv, på norsk.! Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Javel jeg har laget siden selv, ikke designet det har jeg kjøpt av en norsk designer som heter Jan Andre. Laget menyen selv ja. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Javel jeg har laget siden selv, ikke designet det har jeg kjøpt av en norsk designer som heter Jan Andre. hva skal du ha kritikk på da? teksten? i så fall var det litt rart at "klan" gikk til et forum innholdet derimot, skal du ha ros for. syntes mye av det var intressangt Endret 25. januar 2005 av N* Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Synes den var pen jeg. Funksjonell og uten fuzz. Likte hele sida faktisk. Meget bra! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har du ikke fått svi på pungen for denne siden før? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Menyen din er helt lik den som du hadde "før". Fjern den stipplalinja rundt valgene i menyen. Ellers en nitrist meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå