dessessop Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Driver på å leser triologien no. Nokon andre her som har lest den og synest den var bra? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Har ikke lest den. Mulig jeg låner den på biblioteket i nær fremtid. Har lest litt om trilogien, og den omhandler i all hovedsak det Bjørneboe var aller mest opptatt av; all faenskapen vi mennesker er i stand til å utføre. Kan varmt anbefale en annen bok av samme forfatter, kalt Hertug Hans. Dette er en herlig bok på litt over hundre sider med samme hovedtema. Dyster, men god. Av mange regnet som Bjørneboes beste bok. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Skal notere meg den Har gjort ferdig Frihetens øyeblikk no (første boka i triologien) og det er beste boka eg har lest på lenge. Ambefales på det sterkeste.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dog, kan være litt tungt å lese Børneboe på grunn av språket. Har Kruttårnet her en plass som vel er en del av bestialitetens historie? Uansett, jeg kan anbefale Jonas, finfin bok av vår alles kjære Bjørneboe som omhandler skolesystemet. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Leste den på videregående. Var utrolig bra. Kan ellers anbefale Haiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå