alien0ye Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Etter formatering og ny installasjon av windows ble hardisken til windows kalt (J:), mens den jeg bruker til alt annet ble kalt (c:). Dette var tidligere omvendt. Noen som vet hvordan jeg får byttet om dette? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Høgteklikk Min datamaskin velg behandle, og gå til Lagringsplass/Diskbehandling. Så får du eksprementere litt med høgreklikk og velg. Tips: Tror du må bruke en hjelpebokstav for å få c: ledig Endret 25. januar 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
alien0ye Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Takk =) Jeg har høyreklikt på selve diskene litt mange ganger nå føler jeg, men kom aldri på hva jeg skulle gjøre. Var jo ikke så vanskelig når du først sa det Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Noen ganger treffer man spikeren på hodet.... Selv takk, det ble en fin start på dagen for oss som jobber (og ikke kvervulerer) Lenke til kommentar
alien0ye Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hei igjen. Gjorde som anbefalt men ettersom system ligger på på disk (j:), vil den ikke endre denne til c:, pga at den ikke vil endre bokstav på disken som OS ligger på. Forslag? Lenke til kommentar
Sin Hazzard Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Gjør det enkelt.... Formater og partisjoner gjennom XP cd'en. Tar bare ca 1 time. Enkelt og greit så slipper du å få bootfeil hvis du skulle finne en måte å forandre bokstaven på. SinHazzard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå