RaW_DeNiM Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 hei og hå. nå har jeg bistillt meg nett fra direct connect. 2048/2048.. men det jeg lurer på er følgende: hva er deres erfaringer med dem? er linja stabil osv? Lenke til kommentar
magnus99 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 hei og hå. nå har jeg bistillt meg nett fra direct connect. 2048/2048.. men det jeg lurer på er følgende: hva er deres erfaringer med dem? er linja stabil osv? Hei Har hatt samme linja fra DC i 1 1/2 år nå. Strålende fornøyd, stabiliteten er perfekt, ingen nedetid, farten er over 2 meg, pingen er excellent. Hadde catch før, like bra eller bedre enn catch, men mye billigere. Kan på det sterkeste anbefale Direct Connect Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 dc her også. Gikk fra tele2 til dc 2048/448... det var som natt og dag. Stabil og bra ping. De få gangene jeg har kontaktet de på tlf eller mail, så reageres det raskt. Terningkast seks Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 takk for respons. gleder meg som en unge til jeg for 2048/2048 linja mi:))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå