Bjart-to Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Nå er jeg blitt ganske lei brannmuren til Nextgentel. Jeg vet at det går an å fikse på dette gjennom Telnet, men er det noen som kan gi meg noen tips? Vil gjerne sende filer gjennom msn, og kjøre en FTP-server. Jeg har en netopia 4542. [ Denne Melding var redigert av: Bjart-to på 2002-06-15 19:44 ] Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvilken router fra NGT har du, Netopia eller Cisco? Lenke til kommentar
Supermann Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvis du gir meg email adressen din så skal jeg sende meg et oppsett som forklarer hvordan dette gjøres, oppsettet kommer fra NGT sin kundeservice Lenke til kommentar
zane Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 For å kunne utveksle filer med msn gjennom ngt trenger du ett lite program fra kunani. http://www.kunani.com/ . Siten er nede nå men den dukker nok opp igjen siden. Programmet heter mfs_innstall.exe og er 144 kb. Programmet gjør din msn om til en fil server. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 19:59, zane skrev:For å kunne utveksle filer med msn gjennom ngt trenger du ett lite program fra kunani. http://www.kunani.com/ . Siten er nede nå men den dukker nok opp igjen siden. Programmet heter mfs_innstall.exe og er 144 kb. Programmet gjør din msn om til en fil server. Gidd du sende dette på mail til meg???? [email protected] ? lett etter et slikt program leeenge! Takk Takk Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 19:57, Supermann skrev:Hvis du gir meg email adressen din så skal jeg sende meg et oppsett som forklarer hvordan dette gjøres, oppsettet kommer fra NGT sin kundeservice Sender du dette programmet til [email protected] ? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har noen lignende problemer jeg oxo! Jeg bruker Trillian og får ikke til å sende/motta filer over ICQ! Jeg har oxo Netopia fra NGT. Har trixa og fixa med den ruteren slik at det ser ut til at jeg får motta filer nå, men jeg får fortsatt ikke sendt! Regner med at det er firewallen som er problemet siden jeg får sendt! Noen som kan hjelpe meg med dette? /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-06-15 22:11 ] Lenke til kommentar
Bjart-to Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 19:57, Supermann skrev:Hvis du gir meg email adressen din så skal jeg sende meg et oppsett som forklarer hvordan dette gjøres, oppsettet kommer fra NGT sin kundeservice Mail adressen er. [email protected] Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hmm... har hørt rykter om at NextGenTel's nett er sperret for bruk av filoverføring via MSN. Lenke til kommentar
zane Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Er ikke sperret..., men messenger tåler ikke nat som ngt bruker. Dette er derfor ett problem som skyldes microsoft, ikke ngt. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Dette programet er da ikke så stort kan ikke noen ta det opp på en internett side???. For den siden er aldri oppe. PS send det proget til meg og da [email protected] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Programmet dere snakker om høres tvilsomt ut!! Det virker useriøst og kanskje det er noe trojan eller noe rart med det. Ikke vet eg men eg har problemer selv med netopia og skulle ønske dette var løsningen. moderatorer ka syns dere om dette? er det noe å laste ned og installere? eller er det tvilsomt? Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvis det virker gjør det vel ikke så mye!!!!!!! Det synes jeg i så fall ikke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 LOL ok hvis du vil at noen skal fucke maskinen din så GO for it! Lenke til kommentar
zane Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 herregud, Programmet ble anbefalt av Ørjan Bye hos ngt kundeservice.... Lenke til kommentar
kolibra Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Da har vi snakka med samme person. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Er det ingen som bruker Trillian/ICQ her og som vet hvordan en får sendt filer da en har NGT Netopia ruter? Trur jeg har fått konfigurert slik at jeg får sende filer nå, men ikke motta.. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har noen fått det programet???????? I så tilfelle send det til meg. Lenke til kommentar
simenp Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 olaver, slutt å drit dere ut da... det er bare å spørre ngt kundeservice om det, så sier de dere hvordan dere skal åpne porter i modemet. evt kan dere også ringe til ngt og få dem til å gjøre det for dere... uansett får dere en grei oppskrift som lar dere herje med modemet via telnet... jeg VET at det funker, har selv gjort det og har en kompis som har gjort det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå