Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel sin router

Anbefalte innlegg

Nå er jeg blitt ganske lei brannmuren til Nextgentel. Jeg vet at det går an å fikse på dette gjennom Telnet, men er det noen som kan gi meg noen tips?

Vil gjerne sende filer gjennom msn, og kjøre en FTP-server.

Jeg har en netopia 4542.

[ Denne Melding var redigert av: Bjart-to på 2002-06-15 19:44 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-15 19:59, zane skrev:

For å kunne utveksle filer med msn gjennom ngt trenger du ett lite program fra kunani.
. Siten er nede nå men den dukker nok opp igjen siden. Programmet heter mfs_innstall.exe og er 144 kb. Programmet gjør din msn om til en fil server.

Gidd du sende dette på mail til meg???? [email protected] ? lett etter et slikt program leeenge!

Takk Takk

Lenke til kommentar

Jeg har noen lignende problemer jeg oxo! Jeg bruker Trillian og får ikke til å sende/motta filer over ICQ! Jeg har oxo Netopia fra NGT. Har trixa og fixa med den ruteren slik at det ser ut til at jeg får motta filer nå, men jeg får fortsatt ikke sendt! Regner med at det er firewallen som er problemet siden jeg får sendt! Noen som kan hjelpe meg med dette?

/steinih :smile:

[ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-06-15 22:11 ]

Lenke til kommentar

Programmet dere snakker om høres tvilsomt ut!!

Det virker useriøst og kanskje det er noe trojan eller noe rart med det. Ikke vet eg men eg har problemer selv med netopia og skulle ønske dette var løsningen. moderatorer ka syns dere om dette? er det noe å laste ned og installere? eller er det tvilsomt?

Lenke til kommentar

olaver, slutt å drit dere ut da... det er bare å spørre ngt kundeservice om det, så sier de dere hvordan dere skal åpne porter i modemet. evt kan dere også ringe til ngt og få dem til å gjøre det for dere... uansett får dere en grei oppskrift som lar dere herje med modemet via telnet... jeg VET at det funker, har selv gjort det og har en kompis som har gjort det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...