Jabbala Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei. Var så flink at jeg på ett eller annet vis fikk til å slette den ene partisjonen min hvor jeg hadde alt av backup fra mine spill (ISO filer) og en del skolearbeid liggende . Kan jeg på noe vis finne tilbake til det som lå på denne partisjonen? partisjonen vises nå ikke inne i windows, har ikke gjort noe med den... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Vet ikke, men du kan prøve File Scavenger. http://www.quetek.com/prod02.htm Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det finnes mange programmer som gjenoppretter slettede data, så det går nok bra. Søk på google etter f.eks "data recovery" så får du masse treff Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Takker for svar svar så langt. Noen som har forslag til et slikt program? Finnes sikkert mange av de men hvor bra hver funker er vel ikke likt? edit: Så ikke at Hårek hadde kommet med et forslag , er ikke helt med ^^ takker for svar Endret 25. januar 2005 av Jabbala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå