Gå til innhold

IBM Thinkpad R50e - erfaringer?

Spenol

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en bærbar i Thinkpad R50e-serien, nærmere bestemt denne, så jeg lurer på om noen har erfaringer med denne serien. Det viktigste for meg er at PC-en er solid og varer lenge, samt at den har en god skjerm.

Hvordan er forresten kvaliteten på Toshiba-maskiner i forhold til tidligere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har i og for seg ikke erfaringer med R50e, men med T41p. Det er en litt annen maskin, men har mye til felles med R50.

Kan nesten love deg at du blir fornøyd, ThinkPad'ene har lavt støynivå og bra skjermer.

Dessuten følger det med masse bra software, f.eks Presentation Director (styring av skjerminnstillinger, TV-ut osv.), og Access Connections for styring av WLAN (f.eks. hjemme/jobb). +++

Lenke til kommentar
Jeg har i og for seg ikke erfaringer med R50e, men med T41p. Det er en litt annen maskin, men har mye til felles med R50.

Kan nesten love deg at du blir fornøyd, ThinkPad'ene har lavt støynivå og bra skjermer.

Dessuten følger det med masse bra software, f.eks Presentation Director (styring av skjerminnstillinger, TV-ut osv.), og Access Connections for styring av WLAN (f.eks. hjemme/jobb). +++

Høres bra ut. Hvor lenge har du hatt maskinen? Er det noen negative ting du har lagt merke til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...