wonderwoman Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg trenger en ny psu men har ikke allverden å rutte med. Psu-en skal brukes til et msi k8n diamond 939 SLI, m et 6600gt skjermkort, 2 hardisker, 1 dvd-brenner, 1gb ram og amd 3500+ winchester cpu. Oppsettet skal ikke overklokkes med det første (sannsynligvis aldri). MSI har dette å si om kravene til PSU: MSI Reminds You... • These two connectors (JPWR1 & JPWR2) connect to the ATX power supply and have to work together to ensure stable operation of the mainboard. • Power supply of 450 watts (and above) is highly recommeded for system stability. • For ATX 12V power connection, it should be greater than 18A. • For this model, you must use the power supply that with a -5V pin supply. Jeg regner med at de tar i litt med tanke på watt og amper. None mener det går greit å bruke atx 1.1 eller 1.3 med 20>24 pins overgang, hva sier forumets kloke hoder? (Men det hadde vært veldig greit med et atx 2.0 psu) Jeg skulle gjerne ønske at psu-en var stillegående, kjølig, effektiv og av god kvalitet. Det er sikkert å forlange for mye på mitt budsjett, men jeg vil gjerne høre de beste alterativene Endret 25. januar 2005 av wonderwoman Lenke til kommentar
wonderwoman Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Hva med: Fortron-Source 350W Special Edition rev2 NorthQ 4001 Silent Duger noen av disse? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Den overskrider "budsjettet" med 95 kr da, men vil tro det er verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå