jajaja Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Etter en større oppgradering: Hadde Windows Me og Nvidia Gforce 3 Til Windows XP Home og Ati Radeon 9250 Pluss bytte av harddisk, kan jeg ikke lenger se videoklipp på nettet???? og heller ikke dvd filmer... Jeg får lyd, men ikke bilde, og ingen feilmeldinger... Har prøvd alle mulige innstillinger jeg kan komme på, men ingenting funker? Mulig dette ikke er et grafikkort-spørsmål, men jeg er helt rådvill! Jeg har Windows media player og Adsl 1028 mbit linje. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Tipper du løser problemet ved å laste ned og installere codecs for .avi-filer. Start med DivX og XviD codes, og last gjerne ned GSpot også: http://www.headbands.com/gspot/ GSpot er et praktisk lite program som identifiserer hvilke codecs du trenger for å avspille videofiler. Lykke til Lenke til kommentar
jajaja Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har G-spot og xvid codecs. Dette løser ikke problemet. Får fremdeles bare lyd, og ingen video... Lenke til kommentar
jajaja Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Har løst det! Det var skjermkortdriveren! Jeg lasta den ned på nytt fra CDen som fulgte med kortet, og VIPS!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Tipper du løser problemet ved å laste ned og installere codecs for .avi-filer. Start med DivX og XviD codes, og last gjerne ned GSpot også: http://www.headbands.com/gspot/ GSpot er et praktisk lite program som identifiserer hvilke codecs du trenger for å avspille videofiler. Lykke til Hvorfor ikke bare bruke Vlc ? Den spiller av så, og si alle codecer.... Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har løst det!Det var skjermkortdriveren! Jeg lasta den ned på nytt fra CDen som fulgte med kortet, og VIPS!! Last heller ned siste driver fra produsentens hjemmeside ati.com. Og kvitt deg med CD'en, gamle drivere er ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
jajaja Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 nye problemer: når jeg har reinstallert, funker det en stund, og så plutselig har jeg ikke video lenger, og må reinstallere... tror nok jeg skal laste ned ny driver ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå