wonderwoman Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Jeg skal kjøpe nytt kabinett men har litt problemer med å velge Det jeg ønsker meg er et stille, stilig, monteringsenklet kabinett med en god psu! Noe som virker umulig med mitt budsjett Her blir det snakk om kompromiss Jeg har kikket på disse så langt: Chieftec lbx-02 Her er det mer info. ser bra ut og har atx 2.0 psu veier 16kg! Vet ingenting om støynivået. antec 2650 mer info her! stillegående og kjølig Hva med psu'en? AC silentium T2 mer info her! Stille, støydempet og relativt kraftig psu 20 pins psu Har hatt problemer med å finne ut om denne kan kjøre msi diamond 939 SLI (med overgang? (hk'et trenger -5v pin)) Hvis noen har erfaring med noen av disse kabinettene vil jeg gjerne høre! Ellers er all kvalifisert og ukvalifisert synsing velkommen! (inkludert andre forslag) Endret 25. januar 2005 av wonderwoman Lenke til kommentar
audhage Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva med Aopen H600B? eller Arctic Cooling? De skulle jo være VELDIG bra! Med GODE PSU'er samtidig som de er stille og monteringsvennlige! Post nr. 500 Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 har et aopen h600b selv, det er veldig lett og jobbe med og er moddings ville Kan bli fete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå