Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvorfor klarer ikke Sony lage CDR plater? Har ALDRI hatt problemer med CDR fra Verbatim, *sukker* Kan sikkert kaste hele pakka i søppla for den fungerer ikke...... Flere som har problemer med Sony CDR? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Nei, egentlig ikke. Hadde noen 16x cd'er, en ti-pakning, og alle ble brent uten problemer. Kanskje det er noe i veien med brenneren eller maskinen din... Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Har du testet de før på den brenneren?....kan jo også være at du har kommet over ett dårlig parti...eller at brenneren ikke liker det merket :wink: (..prøvd ett annet brenneprogram??) [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-06-15 19:34 ] Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 19:34, dudsi skrev:Har du testet de før på den brenneren?....kan jo også være at du har kommet over ett dårlig parti...eller at brenneren ikke liker det merket :wink: (..prøvd ett annet brenneprogram??) Brenneren har brennt alle platene fra Verbatim uten probelmer, men når jeg satte i Sony plater klikket det på alle platen jeg har brent (har igjen 3 fra en 10 pakning) Testet på Nero og Easy CD Creator.... Buffer underrun og mange feilmeldinger. Skal ikke komme slike feil på en maskin på 1400MHz med 512MB minne og lynraske disker....... Jippi! Får vente til mandag og kjøpe Verbatim igjen.... Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 .....da var alle 10 platene ødelagt. Suttrer... kun 1 eneste platet virket får ta med de 9 andre tilbake der de ble kjøpt å få penga tilbake. Er nå et garantiproblem. Verbatim eneste som virker!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Testet forresten samme mappa (580MB) på CDRW i samme hastighet, det fungerte glimrende! Helt klart Sony's feil!! Aldri mer noe fra Sony hos meg...... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Heh.. Sony har alltid vært de CD'ne som fungerer best for meg :razz: Lenke til kommentar
H8U2DEATH Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det er mest sansynlig brenneren sin feil, ikke platene. Det er et kjent fenomen at enkelte brennere har problemer med enkelte CD-r plater. Oppgradere firmwaren til brennern din kan fikse "feilien". Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Ikke heng ut Sony selv om brenneren din er litt sær og ikke liker de cd'ene! Sony går fint hos meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Sist jeg skjekket så skulle slike poster under HDD og lagring. Mod varsles for stenging. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 hmm, ikke nok med enkelte overivrige mods, nu må vi tillogmed finne oss i "crybabies" (fant ikke på noe annet ord :wink: ) også....ærlig talt, sitte å "sladre" til mods for å få stengt poster, he, he jau, jau..... Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 21:18, dudsi skrev:hmm, ikke nok med enkelte overivrige mods, nu må vi tillogmed finne oss i "crybabies" (fant ikke på noe annet ord :wink: ) også....ærlig talt, sitte å "sladre" til mods for å få stengt poster, he, he jau, jau..... Noen jobber kanskje litt for å få et litt mer seriøst forum der folk vet hvor de skal poste? Og der man oppfører seg skikkelig. Serpå det som B|Real gjorde som helt greit. Syns at folk bør lære seg å poste i rett kategori! EDIT: Kan i tillegg legge til beskrivelsen av CD, HDD og lagring. Quote: Spørsmål relatert til CD, CD-R, harddisker og annen lagring _________________ sim[ @ EFnet *Kremt* *Host* Stolt: Har svidd en ThunderBird 1,4 GHz.. :wink: [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-06-15 21:30 ] Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det er en jobb for moderatorene å si fra om ting...ellers så får en vel ett forum med bare wannabe-mods...ellers så får folk prøve å passe selv på å bruke rett kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg