Playmofetish Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Uff da.. Jeg ble tilsendt BIOS av nuddi her på forumet, og har tatt det for god fisk, så jeg vet ikke hvilken BIOS det er. Og jeg vet heller ikke hvor jeg får tak i M8 Plus BIOS for 1.6. Har lett leeenge på nettet. Sikkert ikke godt nok. Men nå har jeg jo kjørt DVD, MP3, masse forskjellige spill, streamet over nettverk, og kun en virkelig kræsj. Er det sikkert at det kan være BIOS? Hvis noen viser meg en link til M8 plus BIOS til Xbox 1.6 (for DuoX2 Cromwell Edition) så blir jeg glad! Btw, det går selvfølgelig an å flashe BIOS, og fortsatt ha dashboard, alle programmer og alle filer? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Disse biosene ligger på en ftp server som ikke inneholder warez, men alikevel er ikke moderatorene her begeistret for den. Du finner ikke disse biosene andre steder på nettet mest sannsynligvis. Og ja, bios-skifte påvirker selfølgelig ikke softwaren du har liggende på harrddisk. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Disse biosene ligger på en ftp server som ikke inneholder warez, men alikevel er ikke moderatorene her begeistret for den. Denne serveren er nevnt masse her på forumet i det siste uten at moderatorene har reagert, men jeg venter fortsatt på svar her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=368658 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jaja, angående BIOS får jeg nok vente og se om flere spill kræsjer. Jeg gidder ikke å styre med annen BIOS og risikere å ta feil hvis det ikke er noe særlig galt. Men jeg lurer fortsatt på om dårlig lodding kan føre til skader etter hvert i den grad at småfunksjoner slutter og virke, eller om det i såfall bare blir helt kræsj? Så langt går jo alt bra her, men jeg vet at ikke alle loddepunktene var helt "rene" Oppdatering: Angående spill, så var dette litt rart/morsomt. Jeg har funnet ut at den eneste gangen Xboxen kræsjer er når jeg gjør følgende: - SPiller NFSU2 - Går inn i "Car Lot" der man velger hvilken ny bil man vil ha. - Scroller sidelengs bort til Hummer H2 og lar markøren stå der. Da fryser Xboxen hver eneste gang. Hvis jeg scroller fort forbi Hummer-bilen, er alt som normalt. Det virker som om det kun er Hummer-profilen i datamappa som er skadet på en eller annen måte. Da høres det vel ikke ut som om det er noe feil med BIOS?? Eller? Endret 25. februar 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå