Gå til innhold

D500 - Få kontroll over javaområdet

Anbefalte innlegg

Club siemens er en veldig bra side. Jeg vil faktisk gå så langt som å si at det er den beste uavhengige nettsiden dedikert til noe mobilselskap som jeg har vært innom. Brukte siden selv en del før da alle andre mobiler jeg har hatt hittill har vært Siemensmodeller (!). Sier forresten en del om hvor bra D500 må være da jeg avslutter ett så trofast forhold.

"nå er det ikke kopiering til eget bruk saken dreier seg om. Saken dreier seg om at distribueringen av filene på den siden der er ulovlig, både i Norge og andre land."

Nå har jeg bedt deg vennlig og høflig om å slutte å diskutere lover og regler i dette emnet. Jeg har allerede sagt at du kan fylle ut et skjema om dette som du kan sende til moderator, du kan sende meg PM, eller starte ditt eget emne om dette. Det er allerede linker til mobile-review i dette forumet, og den samme linken til flobots guide ligger der. Men hvis en eneste annen person kommer med saklig argunmentasjon på hvorfor jeg bør linke så siden kommer ett ledd unna, så skal jeg gjøre det. Dette emnet er dedikert til hvordan man får kontroll over javaområdet på D500, noe jeg selv ikke skriver om nå i det hele tatt i denne posten. Her er det dessverre hovedsaklig repetering.

"Nå er vel D500 et veldig dårlig valg hvis man er interessert i spill også".

Jeg helt enig i at man ikke kjøper en mobil for å spille spill, uansett hva slags mobil det er. Spill på mobil er bare en liten ekstrafunksjon man velger å utnytte, eller ikke etter min mening. Man får kjøpt en gamboy til under tusenlappen som har spill i en helt annen klasse. En mobil med større skjerm og symbian vil også kanskje passe bedre for spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et eget webområde, hvor jeg lastet opp en JAR-fil fra denne siden.. fikk ikke lastet den ned på mobilen, er det fordi jeg må ha JAD-filen i samme mappe..? eller må disse filene smeltes sammen på et vis..? forsto ikke helt.. spillene fra freemobilesite eksempelvis, er jo bare en JAR-fil?

Og jeg vil ikke ha noe kjeft for at prøvde å laste ned et ulovlig spill, å følge loven er opp til meg, og dømminga får øvrigheta ta seg av.

Toth: Sannsynligvis må du bruke programmet Jadmaker for å generere jadfilene hvis de ikke følger med.

Howard B: Som opplyst av toth, skal man (vanligvis, ser ut som om siden er nede akkurat nå) kunne laste ned gratis javaprogrammer på Free Mobile Site. Er selv ikke så inne på hva slags applikasjoner som finnes til D500, men det er det kanskje noen andre som vet? Det er jo mye som ikke fungerer eller fungerer bare delvis på tvers av ulike mobilmodeller, pga. knappeoppsett, forholdene på skjærmen og lignende.

Endret av hungry hippo
Lenke til kommentar
Jeg har et eget webområde, hvor jeg lastet opp en JAR-fil fra denne siden.. fikk ikke lastet den ned på mobilen, er det fordi jeg må ha JAD-filen i samme mappe..? eller må disse filene smeltes sammen på et vis..? forsto ikke helt.. spillene fra freemobilesite eksempelvis, er jo bare en JAR-fil?

Og jeg vil ikke ha noe kjeft for at prøvde å laste ned et ulovlig spill, å følge loven er opp til meg, og dømminga får øvrigheta ta seg av.

Toth: Sannsynligvis må du bruke programmet Jadmaker for å generere jadfilene hvis de ikke følger med.

Du misforsto kanskje litt.. dersom jeg HAR både .jad og .jar filen, slik som de kan hentes på siden nevnt i første post, hva må jeg da gjøre for å få det til tlf via gprs? jeg prøvde som sagt med bare .jar filen, men det funket ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...