_ZeTh_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skal hjelpe en kompis med å sette sammen noen nye deler for han. Budsjettet ligger på ca 3500,- med frakt. Han trenger et nytt kabinett, strømforsyning, cpu, ram og hovedkort. Har kommet fram til disse delene etter å ha gjort litt research: Chenbro Gaming Bomb /m 350w PSU AMD Athlon 64 3000+ Asus K8N Hovedkort Corsair Value S PC3200 512mb Ser dette bra ut eller? Noe som burde forandres? Bare kom med kommentarer og forslag... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det ser veldig bra ut det der. Kombinasjonen av HK, CPU og RAM er ihvertfall det vi selger i bøtter og spann på jobben. Har ikke fått tilbake noen inkompatibilitetsklager heller. Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Da går jeg for de delene da... Det er bare en liten n00b ting jeg lurer på, på psu'en er det vel en 24pins strømkontakt og en 4pins, skal jeg koble begge på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå