Gå til innhold

Hitachi DZ-MV100E DVD-RAM videokamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har noen spørsmål angående Hitachi DZ-MV100E DVD-RAM Kamera:

1. Hvor får jeg fatt i billigst mulig DVD-RAM plater (jeg vet at Expert i Bergen selger Maxell 2,8 GB dobbeltsidige 8cm plater for alt fra kr 250,- til 350,- til 595,- alt etter hvilken butikk du kjøper i. Noen billigere?)

2. Vet noen hvor en kjøper tilleggsutstyr som ekstra batterier, filter til linsen, vidvinkel/tele konvertere etc? Pris?

3. Vet noen om det er mulig å oppgradere kameraet slik at det i tillegg til utganger også får innganger (jeg vet f.eks at slikt kan kjøpes over nettet av uavhengige leverandører til Sony-kameraer).

4. Tips om gode videoredigeringsprogram (jeg har ULEAD Video Studio 4,0 SE som fulgte med kameraet. Noen bedre? Pris?)

5. Kan man spille tilbake det ferdigredigerte materialet til kameraet via USB-kabelen? (Jeg så på nettsidene til Hitachi at VOB har et program som heter "instant write" som visstnok gjorde det mulig å lagre PC-filer og annet på DVD-RAM platen i kameraet, men det kom ikke helt frem om dette også gjaldt DZ-MV100E. Vil en da kunne spille av det ferdigredigerte materialet direkte fra kamera på TV, eller er en da avhengige av PC?)

6. Noen gode tips til hvilke formater (S-VHS? MPEG2?) en bør velge om en ønsker å dele filmer og bilder med familie og venner vha CD-brenning? Hvilke programmer bør en bruke?

Det ble mange spørsmål. Nå tror jeg ikke jeg kommer på flere. Håper noen der ute kan svare!

Henry

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...