Gå til innhold

Er du kristen? Tror du på Gud osv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misjoneringstullet ditt. Det fungerer ikke.

 

Du får ikke normalt oppegående mennesker til å omvende til kristendommen ved å fortelle de at noen gikk, og at du så det. Napoleon lever - jeg så det selv. Gjør det det sant?

 

Om ikke du kommer opp med noen håndfaste beviser for alt dette tullpratet ditt står du på stedet hvil i prosessen med å overbevise oss. Hvem som helst kan reise seg fra en rullestol og si de er helbredet, på film, men hvordan beviser det noe?

Lenke til kommentar

Katastrofer skjer med jevne mellomrom, det spørs jo hvor de treffer.

 

Zerkox, hvorfor skal jeg tro deg? Du har ingen beviser.

 

Det at du så noe gjør det ikke sant! Helbredelse er den teiteste sirkusopptredenen jeg vet om.

 

Som en annen bruker sier, tro kan flytte fjell. Jeg tror heller at folk er syke om de tror nok på det.

 

Vil du ikke reise deg, så klarer du ikke reise deg.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Oldemora mi trodde hu så huldra og en engel for 60 år siden da... det betyr ikke at hu gjorde det, men hu var "super-kristen" og hadde troa...

 

Tror man hardt nok at man er stygg er man stygg og plutselig tror man at man er fin igjen er man det... sånn er det med det meste.

 

Kan godt hende hu satt i rullestol, men neppe Gud som har hjulpet henne.

Lenke til kommentar
En grunn som jeg tror er ein god grunn til at kristendommen er sann er at bla. jødedommen er AKKURATT lik kristendommen, men dei trur at Messias (jesus, frelsaren) ikkje er kome tilbake. Satanismen er og bygd på kristendommen med at dei motsetter seg gud 100 %. Det er ingen av dei andre verdensreligionane som er så like.

5509689[/snapback]

Du vet ikke så mye om din egen religion skjønner jeg.

Både kristendommen, jødedommen og islam stammer fra de samme tankene (stammereligioner fra midt-østen med andre ord). Kristendommen kan vi kalle en gren av jødedommen. Jesus var jo jøde, men de fleste jødene trodde ikke på at han var messisas (noe som er forsåelig. Vi vet jo hva som skjer med folk som hevder at de er messias idag). Men å kalle de prikk like er å gå litt (veldig) langt

 

Jødedommen er ingen verdensreligion. grunnen er at de ikke er påbudt å misjonere. Og, ja. Der har du grunnen til at kristendommen og islam er så store idag.

Lenke til kommentar

Fredrikrb:

Hvordan kan jeg bevise deg det, Jeg vet det er sant, og du kan tro på kva du vil, men eg forteller sannheten.

 

Svamp:

Det med brøskjæringen kan eg ikkje svare på fordi eg fikk det fortalt fra ho som hadde vore med på det. Eg veit ikkje korfor det ikkje kom i aviser som du les, men det var i Dagen, det er ei kristen avis, og der stod det.,

 

Datating:

Eg veit det med det psykiske, men korleis kan du då forklare 16 år i rullestol, der er ikkje psykiske ting som gjer at du sitt 16 år i rullestol, HALLO!!

Lenke til kommentar
Jeg tror sånn delvis på Gud.

Jeg tror at katastofen på 1. juledag var en handlig gjort av Gud. Fordi at jorden blir bare mer og mer overbefloket, også må han bruke naturen til hjelp siden vi får flere og flere medisiner til å overleve og det at verdensbefolkningen vokser for vært år!

5509865[/snapback]

Høres ut som en hyggelig og vis gud. Skulle ønske alle univers hadde en gud som oss :love:

Lenke til kommentar
er ikkje psykiske ting som gjer at du sitt 16 år i rullestol, HALLO!!

5509914[/snapback]

 

hvordan vet du at det ikke er psykiske?

Det er ikke sikkert denne skaden/tilstanden var fysisk! Kan jo være en blanding, du må huske at du ikke er legen hennes og kan derfor ikke utale deg som om du er det.

 

ikke stygt ment men jeg tror nok du har vokst opp i en kristen familie, og har nesten aldri møtt tvilere eller folk som nekter og godta det du sier om gud. Derfor blir du så pass desperat på og overbevise deg selv at det er riktig at det på mange måter blir patetisk, tenk gjennom hva du tror på!

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Datating:

Eg veit det med det psykiske, men korleis kan du då forklare 16 år i rullestol, der er ikkje psykiske ting som gjer at du sitt 16 år i rullestol, HALLO!!

Åja, da er troverdig, pga de 16 årene ? Kanskje hun aldri prøvde eller ingen hadde håpet på henne.

 

Fredrikrb:

Hvordan kan jeg bevise deg det, Jeg vet det er sant, og du kan tro på kva du vil, men eg forteller sannheten.

Les alt det Mr.Locke skrev.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...