Arve28 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hvordan skal jeg henge opp 4 disker i Chieftec high tower? Noen forslag / sider jeg kan lese om? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 denne er kanske noe for deg?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MF30G er bare for 3 da.. fikk det til etter noe triksing jeg. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Har plass til 6 stk i disse brønnene som fulgte med. Men jeg skal ha noe lydløst. At diskene henger så de ikke lager lyd. Har 3 hengende i pattentbånd under den ene brønnen. Men vil ha med den siste disken også da den er på 49 grader uten at den kjører. Lenke til kommentar
berthini Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Har plass til 6 stk i disse brønnene som fulgte med. Men jeg skal ha noe lydløst. At diskene henger så de ikke lager lyd. Har 3 hengende i pattentbånd under den ene brønnen. Men vil ha med den siste disken også da den er på 49 grader uten at den kjører. Skal ikke sette på noe vifte mekk da? kjøp noen sånne svarte gummiringer eller sånne på biltema... Det hjelper sikkert... Men selv har jeg festa 2 disker med dobeltsidig teip ( Mc Gyver ) det funker kanske bra, + at jeg har en 80" * 80" vifte forran de... de holder lav temp... (litt uder lunka) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå