Goliath Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Svindlerselskapet USDInvest har vært i medienes søkelys nå i det siste. Selskapet skal visstnok ha vært opprettet av tidligere T5PC-gründere/medlemmer. Jeg tok en titt på sidene dems og de er riktig artige. 1000% avkastning, tjen 1 mill $ ved å investere 1000kr osv osv.. Men det som egentlig jeg lo godt av var deres side for gratis nyhetsbrev hvor det sto: Vennligst ikke bruk Hotmail.com adresse. Det takler dessverre ikke vår autoresponder. ...her lukter det SPAM og svindel i laaaaange veier :!: Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det er så jæ***ig dumt. Folk som biter på dette har jeg 0 sympati for. Hvorfor tror folk at andre vil dele sine "triks" med dem? Hadde noen virkelig funnet opp hvordan de skulle få penger til å ha en avkasting med 1000% så hadde de tatt opp maks lån og investert dette selv. Mine tre siste ord er : Folk er dumme Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 det verste av alt er at folk som har tapt på T5PC satser sikkert på dette for å få igjen penga... hele skiten er jo komisk, jeg kan rett og slett ikke skjønne hva disse folka tenker på når de investerer hele trygda/pensjonen sin på dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå