Gå til innhold

Tilbakemelding på webside

Anbefalte innlegg

Vil gjerne høre hva folk har å si om siden til den lille ungdomsbedriften jeg er medlem av. Den skal være veldig lett å navigere på for alle typer brukere, laste fort selv med ISDN og ha pent design. PDD ligger den på en server som ikke har altfor rask ut-linje, så ikke heng dere opp for mye i det med kjapp lasting! Hva mangler? Hva er dårlig? Hva er bra? Ikke se for mye på tekstens innhold, da den bare er beta ;)

idSmart

Endret av mack_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meget pen og oversiktlig, det eneste jeg kan pirke litt på i farta er at menyen ikke så ut som en meny, teksten var mindre, og jeg la ikke merke til den med en gang. Men, nice indeed.

Du sier noe... Får høre med guttene i morgen. Er litt redd for en border rundt menyen, det blir liksom så standard pluss at det bryter litt med resten. Men hva med headeren? Ser dere egentlig hva som står der? Står det idSmaat eller idSmart i dere øyne?

Lenke til kommentar
Er litt redd for en border rundt menyen, det blir liksom så standard

hvis du skal ha brukervennlighet i fokus her så SKAL du ha standarder på en side. Grunnen til at ting nettopp blir standard er at folk liker det!

Oppsettet ellers på siden er jo standard, med banner på toppen, meny til venstre og hovedtekst i midten.

..men jeg liker siden, stilren! litt enig omg. menyen brude være litt mer synlig

Lenke til kommentar

Fungerer dette ja, men er noen ting jeg syntes du bør fikse opp i:

• Validation boksen var ikke altfor pen
  • Headeren ble litt for «mektig»
  • Ble kanskje litt kjedelige farger? Grønnfargen er fin den, det er ikke det, men jeg syntes du bør prøve å få inn noen andre farger en bare grønn :)

Nå var det bare fokus på det negative, så ikke missfortså meg, siden var pen den!

Stå på.

Edit: Feil i BBkoden

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Før headeren var ferdig lastet, tenkte jeg "Oi, dette er lovende!".

Men når headeren kom fram, sank karakteren 5 hakk.

Syns den bryter med stilen du har på resten av siden. Hva med å prøve med noe litt renere (F.eks pc-generert grafikk i steden for foto)? Syns i hodet mitt at det passer bedre.

Lenke til kommentar

Fyren som har tilgang til serveren har gjort om litt småplukk her og der, men det høres altså ut som det er mange som har mye mot den freshe leaf-headeren vår, aight? ;) Får se.. Takk for ris og ros, kom gjerne med mer (helst ris :p ).

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...