Gå til innhold

Anbefalte innlegg

halla, prøver å få gmail til å virke i outlook. har satt på brukernavn og pass og skrevet inn:

inngående server: pop.gmail.com port 995

utgående server: smtp.gmail.com port 587

når jeg trykker på test konnfigurasjon kommer det at den finner begge serverene, men mislykkes når den skal connecte til inngåendebeskjed serverene og den mislykkes i å sende testmail. noen andre her som har fått det til å virke i outlook?

har lest andre poster her ved hjelp av søkefunksjonen men har fortsatt ikke fått det til.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bah!, jeg får til å laste ned alle mailene i inboksen for hver gang jeg aktiverer på siden. da har jeg lissom 1 forsøk på å laste ned. mail som ikke allerede ligger i inboksen får jeg ikke lastet ned. hvis jeg prøvesender en til kontoen registreres den på siden, men ikke i programmet

"there are no messages on the server" står det nede i hjørnet, men på siden står det 3 new messages :(

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Du har satt den feil. Utgående server (smtp) skal være 465 . Det er jo en wizard på gmail.com, med skjermbilder og alt. Du må også merke av begge "This server requires an encrypted connection" - på både inn -og ut

Endret av pmarius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...