TSP64 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Satte sammen ny maskin idag. Alt virket helt greit installerte XP. der begynnte problemene. etter et par minutter i xp blir skjærmen svart. maskinen booter ikke på nytt. alt i BIOS står på default, har prøvd litt forandringer men til ingen nytte. så hvorfor i h.. skjer dette. noen hint???? MSI K8T Neo2 AThlon64 3500 Seagate Barracuda S-ATA 200 GB Sapphire Radeon 9800 PRO Corsair Value 1 gb Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Den booter ikke sier du, mener du at det ikke skjer noe når du trykker på powerknappen, eller at den starter men ikke booter opp. Greit å vite NÅR feilen skjer, så får vi se Lenke til kommentar
TSP64 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Det som skjer: Maskinen booter og alt er normalt. Kommer inn i XP alt funker. Starter opp programmer som explorer, windows utforsker alt normalt. Men etter 5-7 minutter blir skjærmen helt svart, "no signal detected". Det eneste jeg kan gjøre er å start maskinen på nytt. Som sagt har jeg prøvd å forandre noen av settingene i BIOS uten hell. Er noe rusten på data fronten og har ikke bygget en maskin siden min gamle Duron 800. MSI K8T Neo2 AThlon64 3500 Seagate Barracuda S-ATA 200 GB Sapphire Radeon 9800 PRO Corsair Value 1 gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå