Robinsonandreasson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Heisann. Har planer om å kjøpe en 17" flatskjerm. Og, den skal helst koste under 3000kr... Maksimum 16ms. responstid, DVI-inngang (dvi-kabel skal følge med) og et helt greit utseende. Flott om den også er fysisk fleksibel (enkel å grei når det kommer til det å justere den fysisk) .. Har tenkt på Xerox 17" LCD XL775D, men er enda ikke sikker. Hadde satt stor pris på om det hadde vært noen som hadde tatt seg tid til å se om dem fant noen bra skjermer som oppfylte de kravene jeg har stilt for meg;-) På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Hansrh Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Denne er bra, og denne, men de koster nå litt over. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Test av ni rimelige LCD-skjermer i høst Anbefaling av skjermer basert på alle tester Lenke til kommentar
Aldi Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Har selv Xerox skjermen, og den er både pen og funker godt. Koster ikke skjorta heller, og kan trygt anbefale den. Liger også test av den her på HW.no, og diskutert i andre topic's også. Lenke til kommentar
Robinsonandreasson Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Har selv Xerox skjermen, og den er både pen og funker godt. Koster ikke skjorta heller, og kan trygt anbefale den. Liger også test av den her på HW.no, og diskutert i andre topic's også. Ok Da regner jeg vel med at jeg går for Xerox'en. Den scora veldig bra her, så det ut til=) Også er den ganske billig. MÅ ha meg flatskjerm før TG, skjønneru;) Hehe=) Vil da ha plass til tastatur osv. oppå bordet Også er det veldig greit med flatskjerm til andre formål også da.. LAN f.eks. ... Lenke til kommentar
Robinsonandreasson Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Test av ni rimelige LCD-skjermer i høstAnbefaling av skjermer basert på alle tester Takk skal du ha=) Har sett igjennom guiden, og tror nok jeg lander på Xerox'en som jeg nevnte tidligere;) Lenke til kommentar
Robinsonandreasson Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Denne er bra, og denne, men de koster nå litt over. Jepp, har selv også tenkt på NEC'en, men har blitt litt dyrt =/ Må kjøpe DVI kabel itillegg, noe som følger med på Xerox'en Så, regner med at jeg blir en stolt eier av en Xerox XL775D Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Så har du jo ein redigeringsknapp sånn at du slepp å poste så mange innlegg etter kvarandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå