Dieu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Har fått meg ny data nå, og alt virker bra. Det eneste er at musen har begynnt å oppføre seg rart. Dette er en microsoft-mus, forholdsvis dyr type også forsåvidt. Den er optisk og trådløs. Den fungerer i utgangspunktet, men plutselig seiler den sin egen sjø. Feks om jeg skal flytte pekern litt på skrå ned til høyre, kan den finne på å fyke et langt stykke og i en helt tilfeldig annen retning. Er dette et vanlig problem med optiske mus? Er det sannsynligvis musen som har problemet eller kan det være noe med dataen? Irriterende er det hvertfall Endret 24. januar 2005 av Dieu Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Skudd i blinde: Batteriene? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hadde akkuratt samme problem med min mx500 mus. Hva slags musematte bruker du? Skift til en ensfarget musematte, helst ikke av stoff... Det gjorde susen for meg Lenke til kommentar
Dieu Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Skal prøve med batteriene, men lyset under bruker å blinke når det er tilfellet. Men får prøve meg litt frem, prøve en annen mus hvertfall. Da kan jeg jo evt utelukke noe tull med data/programvare Lenke til kommentar
Dieu Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hmm, batteriene var det hvertfall ikke. Har stort sett brukt musen rett på pulten, og dette fungerte jo helt fint på gamlepc'en. Men har også en ensfarget "glatt" musematte her. Prøvde litt med den nå, men dessverre hjalp det ikke. Hmm, vanvittig irriterende dette her hvertfall, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ka være at du "kjører over" en liten "dott" eller noe i den duren... da fyker muspekeren i alle retninger Lenke til kommentar
Dieu Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 problemet ser faktisk bare ut til å bli verre. Låste seg i lengre tid også nå ista. Begynner å bli bekymret for om det kan være noe med maskinen som er problemet. Må få lånt meg en annen mus og testet ut imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå