ATi-Radeon Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei jeg drømmer alltid noe søtt men de fjesene som er i drømmene mine, finnes de? siden det var ei søt ei dær hvordan oppstår drømmene? -takk Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 du er nok ikke den første personen som lurer på det... Drømmer oppstår vel i underbevisstheten til folk. Vi drømmer om ting som opptar oss mentalt, selv om vi kanskje ikke har tenkt på det selv... Drømmer er noe merkelige greier Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 http://science.howstuffworks.com/sleep7.htm ? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 ok litt i mer detaljer, det hadd seg sånn at jeg ble kjent med ei jente i drømmen, hun var virkelig PEN! så liksom om dette ansikte finnes et sted i verden? Drømmen ble avbrøtte med "Pizzaen er ferdig" kanskje jeg drømmer om det i natt igjen? har aldri drømt samma drømmen 2 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå