endrebjo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg fikk min første mobil, N3310, for 4 år siden (7. klasse) og har bruk har egentlig vært greit nok fornøyd med denne frem til midten/høsten av 2004 (selvfølgelig har det alltid fristet med det nyeste, men jeg har aldri hatt virkelig bruk for det), da flere virkelig pene og gromme telefoner kom på markedet (f.eks K700i). Da begynte det virkelig å friste med ny mobil! Så nå når prisen er kommet på et behagelig nivå, er jeg kun timer fra å kjøpe K700i, og jeg lurer da på om dere har noen formening om hvor lenge jeg vil kunne greie meg med denne, inntil fristelsen og funksjonaliteter tvinger meg til å kjøpe ny mobil. Jeg tenker da på ting som gromme kamerakretser, fete skjermer, ultrafint design, 3G og andre kommende teknologier. BTW: Noen som kan anbefale en billig og grei/god bluetooth dongle (slik jeg har forstått det følger det ikke med datakabel til SE K700i)? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg fikk min første mobil, N3310, for 4 år siden (7. klasse) og har bruk har egentlig vært greit nok fornøyd med denne frem til midten/høsten av 2004 (selvfølgelig har det alltid fristet med det nyeste, men jeg har aldri hatt virkelig bruk for det), da flere virkelig pene og gromme telefoner kom på markedet (f.eks K700i). Da begynte det virkelig å friste med ny mobil! Så nå når prisen er kommet på et behagelig nivå, er jeg kun timer fra å kjøpe K700i, og jeg lurer da på om dere har noen formening om hvor lenge jeg vil kunne greie meg med denne, inntil fristelsen og funksjonaliteter tvinger meg til å kjøpe ny mobil. Jeg tenker da på ting som gromme kamerakretser, fete skjermer, ultrafint design, 3G og andre kommende teknologier. BTW: Noen som kan anbefale en billig og grei/god bluetooth dongle (slik jeg har forstått det følger det ikke med datakabel til SE K700i)? Det må jeg si, fire år med en 3310 Jeg er godt fornøyd med denne Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Så lenge du ikke har behov for 3g-tjenester, er nok k700 et godt valg og sikkert en telefon med god kvalitet som vil holde en stund. 3g er jo egentlig bare nyttig om du har behov for høy dataoverføringshastighet, eller om du har veldig lyst til å bruke videotelefoni, eller se "tv" på mobilen... Dersom du klarer deg uten dette, og ikke har tenkt å bruke telefonen til mp3-spiller, så tror jeg du kommer til å klare å leve lenge med k700, særlig tatt i betraktning hvilken telefon du har levd så lenge med... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 K700i holder nok en stund tenker jeg.. Minst et år eller to.. Den har ganske mange nyttefunksjoner, og hvis du ikke bruker den som mp3 har den jo dritmye minne Så kjøper du den kan neste mobilkjøp være et stykke unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå