arthur_mukk Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 SMS som lukter Lenge kunne man kun sende tekstmeldinger med mobiltelefonen. MMS gav oss muligheten til å legge lyd og bilde til meldingen. Nå utvikles teknologi for å sende lukt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei arthur_mukk! Som det står i artikkelen så er har det blitt forsket på måter å overføre lukt digitalt ei god stund. Så får vi sjå om dette er noko som allmuen kan tenke seg å benytte seg av om det ein gang kommer på markedet. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette er jo det rene tøv. Hvem er det som frivillig vil puste inn kjemikalier? Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette er jo det rene tøv. Hvem er det som frivillig vil puste inn kjemikalier? De fleste mennesker som ferdes ute i storbyer hver dag. Altså, ganske mange. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Desto viktigere å unngå det når man kan. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette er jo det rene tøv. Hvem er det som frivillig vil puste inn kjemikalier? det blir jo samme som å gå på gata tar inn mye kjimikalier da.....tenker ikke på det men tenk hvis du kan f.eks få god luft.....tror du ikke du vil lukte på det da....jo det tror jeg.... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Dette er jo det rene tøv. Hvem er det som frivillig vil puste inn kjemikalier? det blir jo samme som å gå på gata tar inn mye kjimikalier da.....tenker ikke på det men tenk hvis du kan f.eks få god luft.....tror du ikke du vil lukte på det da....jo det tror jeg.... Dette blir omtrent som å gjenta arehei. ShAvAnO svarer; "Desto viktigere å unngå det når man kan." - Noe jeg forsåvidt er delvis enig i, dog jeg ikke tror dette blir noe problem for salget. Dette har det som nevnt vært snakk om lenge, også overføring av lukt i sammenheng med tv-programmer, som f.eks. matlagingsprogrammer og reklamer. Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Kommer sikkert til å bli laga masse vis av virus som gasse ut stygg lukt. :!: Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Det har vært jobbet med det i mange år, husker jeg leste om et firma i Texas. Jeg tror de mer eller mindre gav opp etter en stund. Uttrykket "you've got mail" får liksom en ny betydning.. *dekker nesa og klikker på mail ikonet*. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Hvis dette kommer, blir nok reklame å nå nye høyder. Tenk deg at du sitter å ser på TV'n, så kommer det en reklame for kaffe, en deilig kaffeduft fyller rommet. Da vil sikkert 80% av alle som drikker kaffe lage seg en kopp. Sleipere blir det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg