Abruzzi Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei! Jeg sliter alltid med å lage grafikk til mine websider. Kan noen hjelpe meg med det? Komme med noen Photoshop guides (helst norsk) eller kanskje hjelpe meg via msn? Endret 24. januar 2005 av oleeid Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 her ligger det noe i allefall.. gamlelærer'n sin side, dediktert til klassen! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Oki skal kikke litt der. Men har lagd en fisk, bare sånn fort i photoshop. Hvordan lager jeg "mykere" kanter på sidene`? Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) tenker du på mykere kanter på boksene? edit: isåfall kan du følge denne.. litt knotete, men kantene blir helt perfekt avrundet! Endret 24. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sjekk ut veildningene til Vektorgrafikk i Photoshop i linken bigben gav deg. Jeg bruker som regel pennverktøyet til å lage fine kanter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Channels er også en fin ting å bruke hvis man skal lage runde kanter. Jeg gjør i hvertfall det, i en kombinasjon av pen-tool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå