Gå til innhold

Panasonic Lumix DMC-LC70

Anbefalte innlegg

har vært på jakt etter et Digital kamera en stund nå, hadde et budsjett på kr 4000.

var innom elkjøp i dag og "lånte" Panasonic Lumix DMC-LC70 med for og ta en titt på det. har tatt noen bilder osv.

det skal brukes til bla. "texture" produskjon, samt ta bilder av hva nå en jeg måtte føle for. kravene var da 4 megapixel, og for textur arbeid skal formatene 512x512 og 1024x1024 brukes. selve fotograferings delen er jeg relativt grønn på, så jeg vet ikke helt hvilket kamera jeg skal ha.

men elkjøp mannen mente nå dette var tingen, men stemmer det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Panasonic LC70 er et af de bedste køb du kan gøre - har bedst billedkvalitet af alle små kompaktkameraer, bedre end Canons Ixus-serie, blandt andet på grund af optikken der fremstilles på licens fra verdenskendte Leica. Køb du det trygt :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg mente i Norge, prisene i Danmark er langt lavere på kameraer enn her...

Ved det godt, men har ikke pejling om hvad de forskellige kameraer koster i Norge... Tror dog ikke at det er ret meget dyrere, da Panasonic sikkert gerne vil have LC-serien til at være væsentlig billigere end deres nyeste, FX2 og FX7. Ellers bestil fra dansk netbutik, hvis de sender til Norge - der er 2 års reklamationsret på alle produkter købt i Danmark efter dansk købelov.

Lenke til kommentar
Jeg mente i Norge, prisene i Danmark er langt lavere på kameraer enn her...

Ved det godt, men har ikke pejling om hvad de forskellige kameraer koster i Norge... Tror dog ikke at det er ret meget dyrere, da Panasonic sikkert gerne vil have LC-serien til at være væsentlig billigere end deres nyeste, FX2 og FX7. Ellers bestil fra dansk netbutik, hvis de sender til Norge - der er 2 års reklamationsret på alle produkter købt i Danmark efter dansk købelov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...