Octavian Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 har vært på jakt etter et Digital kamera en stund nå, hadde et budsjett på kr 4000. var innom elkjøp i dag og "lånte" Panasonic Lumix DMC-LC70 med for og ta en titt på det. har tatt noen bilder osv. det skal brukes til bla. "texture" produskjon, samt ta bilder av hva nå en jeg måtte føle for. kravene var da 4 megapixel, og for textur arbeid skal formatene 512x512 og 1024x1024 brukes. selve fotograferings delen er jeg relativt grønn på, så jeg vet ikke helt hvilket kamera jeg skal ha. men elkjøp mannen mente nå dette var tingen, men stemmer det? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Panasonic LC70 er et af de bedste køb du kan gøre - har bedst billedkvalitet af alle små kompaktkameraer, bedre end Canons Ixus-serie, blandt andet på grund af optikken der fremstilles på licens fra verdenskendte Leica. Køb du det trygt Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hva er prisen på dette kameraet? Jeg finner ingen pris noen steder, men hvis det er over 3500, kan du like godt gå for Sony DSC-P100 eller 150... Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 I Danmark sælges det for mellem 2000 og 2500 kroner, hvilket jeg mener er en god pris for et godt kamera. Du finder ikke noget billigere der tager bedre billeder i kompaktklassen. Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg mente i Norge, prisene i Danmark er langt lavere på kameraer enn her... Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg mente i Norge, prisene i Danmark er langt lavere på kameraer enn her... Ved det godt, men har ikke pejling om hvad de forskellige kameraer koster i Norge... Tror dog ikke at det er ret meget dyrere, da Panasonic sikkert gerne vil have LC-serien til at være væsentlig billigere end deres nyeste, FX2 og FX7. Ellers bestil fra dansk netbutik, hvis de sender til Norge - der er 2 års reklamationsret på alle produkter købt i Danmark efter dansk købelov. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg mente i Norge, prisene i Danmark er langt lavere på kameraer enn her... Ved det godt, men har ikke pejling om hvad de forskellige kameraer koster i Norge... Tror dog ikke at det er ret meget dyrere, da Panasonic sikkert gerne vil have LC-serien til at være væsentlig billigere end deres nyeste, FX2 og FX7. Ellers bestil fra dansk netbutik, hvis de sender til Norge - der er 2 års reklamationsret på alle produkter købt i Danmark efter dansk købelov. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 3000 på elkjøp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 LC80 får man også kjøpt, samme kamera bare med 5 megapiksler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå