Dario Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Crappy tree friends? Neia, elsker den episoden med maurslukeren når han stikker tungen under jorda for å finne litt maur Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) har dvd'en Har alle 3 Edit: Og en plakat signert av HTF-gjengen....med et stort hull i etter at katten ville ha plakat til middag. Edit 2: Og 4 t-skjorter Endret 27. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har en remix av themet.. Techno Rave mix.. den er kul Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Neia, elsker den episoden med maurslukeren når han stikker tungen under jorda for å finne litt maur Jeg digger den! Hele serien er helt konge. Når jeg ble vist serien for av noen kamerater for første gang trodde jeg de var blitt skrudde i huet, men så begynte blodet å renne Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Genial Itchy&Scratchy humor! :!: Lenke til kommentar
operaman Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 bruker å gå på Mtv innimellom sykt morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå