pessimisten Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 ned med ipod Gratulerer. For denne lynende intelligente innlegget fikk du nettopp 10% advarsel. ok...... hva skjer hvis du får 100% (samla)?????? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hadde en Mpio HD300 som er en MP3-spiller fra helvete. Jeg heva kjøpet og kjøpte en iPod Shuffle 512MB som er en knakende fin spiller. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Fortell oss hvilken mp3spiller du har og gjerne dine tidligere spillere! Meg da: Det hele startet med denne da: Snip... EDIT: Skaffer meg stadig nye mp3gadgets! Litt av en musikk entussiaist. Endret 28. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) og denne Skulle holde en stund Endret 28. august 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Fortell oss hvilken mp3spiller du har og gjerne dine tidligere spillere! -- Moderator fjernet bilder fra quote. -- Angående PSP som MP3 spiller, hvor stort minnekort har du? Endret 28. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg syns PSP er for klumpete til å brukes som mp3-spiller. Når du først har en slik stor og deilig spillmaskin, og et stort minnekort, burde man heller bruke den til spill og film Dessuten er ikke lyden altfor mye å skryte av. Høytalerne er de mest jalla jeg har hørt på lenge. Men on topic: Jeg har hatt tre stk Asono beatsound 512mb, hvor to er retur, og den tredje gadd jeg ikke levere for å få ny, jeg ga den bort til en kompis. Det var 2500 kr i vasken. Jeg var visst den eneste i verden som hadde hatt problemer med batterilokket på den spilleren. Yeah, right Nå har jeg en iRiver iFP-799, og er strålende fornøyd. Den er virkelig konge. 1 GB Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg syns PSP er for klumpete til å brukes som mp3-spiller. Når du først har en slik stor og deilig spillmaskin, og et stort minnekort, burde man heller bruke den til spill og film Dessuten er ikke lyden altfor mye å skryte av. Høytalerne er de mest jalla jeg har hørt på lenge. jeg hadde ikke tenk til å bruke den som MP3 spiller Har en Ipod Photo 60Gb, som jeg bruker som det. Men hvor stort minnekort han har, skal ha PSP å er ikke helt sikker på hvor stort jeg skal ha :!: Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Angående PSP som MP3 spiller, hvor stort minnekort har du? Minnekortet er på 512mb, så det holder, samt at jeg brukte det i k750i! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ÅÅÅ! Stopp å quote lange innlegg, spesielt de med masse bilder! *riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har en iPod mini (4GB) og mobilen min (Samsung D500). Det er de jeg har, og de jeg har hatt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Vær snille å unngå unødvendig lange quotes! Jeg har fjernet en masse bilder fra et. Geir Endret 28. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Har en Sony HD-3 nå. Kjempe fornøyd med den. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå er det ca 1mnd og 1 uke siden jeg sist oppdaterte min første post. Siden da har det blitt Ipod Nano Phillips PSS 110 Og en Nokia 7280 som brukes til nød. NB!Se første post! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har hatt: -IPod 40gb 3g. Ble litt for klumpete Så da endte jeg opp med: -IPod 20gb 4g. Og en aldri så liten Creative MuVo 256mb, gamle versjonen uten skjerm. Men den duger til sykling osv... OT: PsP er nylig innkjøpt, men er som nevnt over litt stor til å bruke som mp3 spiller. Og angående høytalerene, de gjøre mer enn god jobb når det gjelder spill og film. Og hvis ønske for bedre og høyere lyd er der, er det bare å plugge i et headsett! Psp er genial! Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Fortell oss hvilken mp3spiller du har og gjerne dine tidligere spillere! Du drit penger! Endret 7. oktober 2005 av Pålny Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Den, men det er 512MB minne. Så kjøpte jeg en philips med minnekort slott. kjøpte et minnekort. Brukte i liten tid. Er sånn svart og sølv stikkepå. Var så gammel at jeg ikke fant bilde.. Også i morgen skal iPod nano bestilles Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 har en ipod mini sølv 6gb nå, knallfornøyd.. hadde en 256MB flash spiller før som jeg ikke var så fornøyd med.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kjøpte meg nylig en Creative Zen Sleek, som jeg er knallfornøyd med, bortsett fra en ting med Now Playing-lista... Tror jeg har svart tidligere i tråden, but here goes again: Har tidligere hatt en Creative Nomad Jukebox Zen USB 2.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå