Gå til innhold

Hvilken mp3spiller har du? Har du hatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns PSP er for klumpete til å brukes som mp3-spiller. Når du først har en slik stor og deilig spillmaskin, og et stort minnekort, burde man heller bruke den til spill og film :p Dessuten er ikke lyden altfor mye å skryte av. Høytalerne er de mest jalla jeg har hørt på lenge.

 

Men on topic: Jeg har hatt tre stk Asono beatsound 512mb, hvor to er retur, og den tredje gadd jeg ikke levere for å få ny, jeg ga den bort til en kompis. Det var 2500 kr i vasken. Jeg var visst den eneste i verden som hadde hatt problemer med batterilokket på den spilleren. Yeah, right :p

 

Nå har jeg en iRiver iFP-799, og er strålende fornøyd. Den er virkelig konge. 1 GB :love:

Lenke til kommentar
Jeg syns PSP er for klumpete til å brukes som mp3-spiller. Når du først har en slik stor og deilig spillmaskin, og et stort minnekort, burde man heller bruke den til spill og film :p Dessuten er ikke lyden altfor mye å skryte av. Høytalerne er de mest jalla jeg har hørt på lenge.

 

jeg hadde ikke tenk til å bruke den som MP3 spiller :p Har en Ipod Photo 60Gb, som jeg bruker som det.

 

Men hvor stort minnekort han har, skal ha PSP å er ikke helt sikker på hvor stort jeg skal ha :!:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har hatt:

-IPod 40gb 3g. Ble litt for klumpete

 

Så da endte jeg opp med:

-IPod 20gb 4g. Og en aldri så liten Creative MuVo 256mb, gamle versjonen uten skjerm. Men den duger til sykling osv...

 

OT: PsP er nylig innkjøpt, men er som nevnt over litt stor til å bruke som mp3 spiller. Og angående høytalerene, de gjøre mer enn god jobb når det gjelder spill og film. Og hvis ønske for bedre og høyere lyd er der, er det bare å plugge i et headsett! Psp er genial!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...