Gå til innhold

Hvilken mp3spiller har du? Har du hatt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Ericsson mp3-spiller med 32MB SD-brikke, som kobles til en Sony Ericsson eller Ericsson telefon. Kjøpte en 128MB brikke til den, men det viste seg at den ikke passet, så da ble den plassert i kameraet. Den ene øreproppen tok kvelden i begynnelsen på juni, så jeg loddet på noen nye, og da ble det mye bedre lyd enn det var før. :) Har hatt den i nesten to år, fikk den med en T300 jeg kjøpte brukt.

IM003409.sized.jpg

Lenke til kommentar
Selv begynnte jeg med en JazPiper MP3 Diskman som gikk istykker 3ganger iløpet av sin ca 1årige kariere. (fikk den på garantien hver gang)

 

Så gikk jeg over til en "noname" 256mb spiller som broren min klarte å ødelegge.

 

Og nå i oktober fikk jeg en iAudio M3 20Gb. Den er virkelig STRÅLENDE.

Rart ingen andre har den! :hmm:

 

Mvh Audun Hagen

jeg har hatt den siden mai, og jeg er ikke så fornøyd. Lydkvaliteten blir dårligere og dårligere for hver dag, og skjermen svikter. Skal kjøpe ny, sannsynligvis Asono Hubb

Lenke til kommentar
Selv begynnte jeg med en JazPiper MP3 Diskman som gikk istykker 3ganger iløpet av sin ca 1årige kariere. (fikk den på garantien hver gang)

 

Så gikk jeg over til en "noname" 256mb spiller som broren min klarte å ødelegge.

 

Og nå i oktober fikk jeg en iAudio M3 20Gb. Den er virkelig STRÅLENDE.

Rart ingen andre har den! :hmm:

 

Mvh Audun Hagen

jeg har hatt den siden mai, og jeg er ikke så fornøyd. Lydkvaliteten blir dårligere og dårligere for hver dag, og skjermen svikter. Skal kjøpe ny, sannsynligvis Asono Hubb

har iaudio x5 20gb :w00t:

Lenke til kommentar

Denne, i 1,5 GB utgave kjøpte jeg fordi den var den billigste jeg fant i fjor sommer. Spilleren er grei, aldri noe porblemer, men programmet for overføring av filer er en helt annen historie... Vil du ha en spiller fra philips, bør du ha gooooooooood tid når du skal laste over sanger.

post-203-1123617312_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nja, så trengt går det aldri med min men. Har HDD060, for info. Hvis den er tom, tar det kanskje en time å laste den full, hvis man gjør alle filene i en oprasjon. Ved sletting er det ofte lettere og raskere å foramtere hele driten, og så legge inn det man vil ha.

Kan vi holde oss til topic så posten ikke blir stengt? så kan vi klage en annen plass. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...