master air Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg hadde en asono music hub eller hva nå den het, den var det så mange feil med at jeg bytta den og kjøpe meg heller en ipod 20gb som jeg er strålende fornøyd med... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Lill: Har en Grundig ett eller anna med 256mb:p Lisa: Har en Advent ett eller anna med 256mb Erlend: har hatt en creative muvo 128mb, har nå en packard bell audiokey 256mb. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg hadde for lenge siden en Jazpiper av ett eller annet slag med kamera på Kjøpte meg deretter en MP3 Discman.. Sitter nå med en Muvo NX med 128 MB Minne Skal kjøpe meg ipod om jeg en dag føler jeg har behov for den.. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har en Creatice Zen Touch. Hadde en Philips HDD100 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har en Creative Zen Touch. Hadde en Packard Bell, Audiokey 128 mb. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg har en iPod Shuffle med 512MB. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har en Ericsson mp3-spiller med 32MB SD-brikke, som kobles til en Sony Ericsson eller Ericsson telefon. Kjøpte en 128MB brikke til den, men det viste seg at den ikke passet, så da ble den plassert i kameraet. Den ene øreproppen tok kvelden i begynnelsen på juni, så jeg loddet på noen nye, og da ble det mye bedre lyd enn det var før. Har hatt den i nesten to år, fikk den med en T300 jeg kjøpte brukt. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Min første: Min nåværende: Lenke til kommentar
kroerkongen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Selv begynnte jeg med en JazPiper MP3 Diskman som gikk istykker 3ganger iløpet av sin ca 1årige kariere. (fikk den på garantien hver gang) Så gikk jeg over til en "noname" 256mb spiller som broren min klarte å ødelegge. Og nå i oktober fikk jeg en iAudio M3 20Gb. Den er virkelig STRÅLENDE. Rart ingen andre har den! Mvh Audun Hagen jeg har hatt den siden mai, og jeg er ikke så fornøyd. Lydkvaliteten blir dårligere og dårligere for hver dag, og skjermen svikter. Skal kjøpe ny, sannsynligvis Asono Hubb Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Selv begynnte jeg med en JazPiper MP3 Diskman som gikk istykker 3ganger iløpet av sin ca 1årige kariere. (fikk den på garantien hver gang) Så gikk jeg over til en "noname" 256mb spiller som broren min klarte å ødelegge. Og nå i oktober fikk jeg en iAudio M3 20Gb. Den er virkelig STRÅLENDE. Rart ingen andre har den! Mvh Audun Hagen jeg har hatt den siden mai, og jeg er ikke så fornøyd. Lydkvaliteten blir dårligere og dårligere for hver dag, og skjermen svikter. Skal kjøpe ny, sannsynligvis Asono Hubb har iaudio x5 20gb Lenke til kommentar
kroerkongen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 liker du den? hvor lenge har du hatt den? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) har hatt min iPod 10GB i snart 2 år nå! den funker fortsatt! Endret 8. august 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Denne, i 1,5 GB utgave kjøpte jeg fordi den var den billigste jeg fant i fjor sommer. Spilleren er grei, aldri noe porblemer, men programmet for overføring av filer er en helt annen historie... Vil du ha en spiller fra philips, bør du ha gooooooooood tid når du skal laste over sanger. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Den erfaringen fikk jeg med min Philips Hdd100 også. Det tok opptil 5-6 timer å SLETTE alle sangene fra den (ca. 2000 sanger). Det er irriterende det! Og å legge inn sanger så må man jo regne et halvt døgn. Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nja, så trengt går det aldri med min men. Har HDD060, for info. Hvis den er tom, tar det kanskje en time å laste den full, hvis man gjør alle filene i en oprasjon. Ved sletting er det ofte lettere og raskere å foramtere hele driten, og så legge inn det man vil ha. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nja, så trengt går det aldri med min men. Har HDD060, for info. Hvis den er tom, tar det kanskje en time å laste den full, hvis man gjør alle filene i en oprasjon. Ved sletting er det ofte lettere og raskere å foramtere hele driten, og så legge inn det man vil ha. Kan vi holde oss til topic så posten ikke blir stengt? så kan vi klage en annen plass. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) ned med ipod Gratulerer. For denne lynende intelligente innlegget fikk du nettopp 10% advarsel. Endret 10. august 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå