fxwz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Fortell oss hvilken mp3spiller du har og gjerne dine tidligere spillere! Meg da: Det hele startet med denne da: Packard Bell Audio key 128Mb Etter en månedstid ble det denne: Creative Rhomba 256 MB Denne holdt vel et halvår helt til jeg skaffet meg: Archos AV340 Men siden batterilevetiden var elendig så måtte jeg ha en slik i bakhånd: MUZIO DAP 512MB Og på en eller annen måte så fikk jeg kjøpt en halv defekt sånn en for 800kr: Archos Video AV120 (Jukebox Multimedia 120) Disse ble jo solgt en liten stund senere, så jeg ble gående runt med en mobiltelefon med mp3spiller, helt til jeg skaffet meg en litt media-relatert PDA: HP iPAQ rx3715 i en senere tid så fikk jeg sansen for en liten dings fra creative: Creative Zen Micro(Rød selvfølgelig) Tok vel en drøy uke før jeg fant ut at det var en slags feil med den, så jeg benyttet meg av angreretten og kjøpte meg heller: Apple iPod 20 GB! Og den har jeg den dag idag og er strålende fornøyd! PSP kom jo selvfølgelig engang også! Alt i ett i det her! SE K508i Mobil med 11mb intern minne. Funket til mp3spiller. Samsung YP-T7 256 MB Dagens MP3spiller Og en SE K750i som holder på å ta over alles oppgaver. SE W800i Dette vidunderet hadde jeg i to dager før jeg kvittet meg med det! Samsung E-730 Så meg nødt til å prøvekjøre dette lille musikk-viduneret fra samsung. Nokia 7280 Ja, den kan brukes til annet enn pynt. 50mb internminne vøtt=) Ellers så er ikke lyden fra høytaleren noe særlig konge, men det duger til å plage vettet av folk med "Looking for freedom" Philips PSS 110 Oppladbar, 256mb minne, brukes på bussen mandagsmorgenen, for å gi en bedre start på uka. Lyden er knall, men den spiller ikke høyere en creative sine travelsound da men. Ipod Nano Den er faktisk mindre enn hva den ser ut til! Ellers så lar jeg bildet tale for seg selv! Håper flere kunne ha kommet med noen Mp3spiller "erfaringer" da! Man skulle vel tro at min post passe like så godt under mobilavdelingen! Endret 3. oktober 2005 av Smallville Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Creative Zen Xtra 30 gb. Har den fortsatt og den er god som gull Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) har en liten stygg sak som heter så mye som msi mega stick 256, den har vært ødebelagt 2 ganger på noen få måneder nå, vurderer å sende den inn til reprasjon, selge den til dustebrorn min og kjøpe noen som er bra edit: kjøpte den for den var sånn passe billig en til edit: snær bilde: Endret 24. januar 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 har to: ein slikeins, denne har jeg snart hatt i to år nå og en av disse, denne kjøpte jeg nylig Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hadde en mp3spiller fra merket Jazzpiper som jeg kjøpte på komplett på den tiden mp3spillere var noe nytt. Husker den hadde 64mb minne med mulighet for minnekort i tillegg. Det var Stas ....hehe Solgte denne billig til en kamerat og brukte en k700i som mp3spiller en 2 måneders tidfør jeg kjøpte meg en ipod 20gb, som jeg er strålende fornøyd med. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Hadde en sånn koblet til anlegget mitt. Også hadde jeg en sånn en med minnebrikke. Begge 2 kan jeg koble til denne som har radio, opptaker o.s.v. Dekker alle behov disse!! Begge 2 utfyller hverandre så det er praktisk. Har nå investert i denne: Som kan gjøre samme som de 2 tilsammen over. I tillegg er den mindre enn ipod. Endret 7. oktober 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 først hadde jeg en creative muvo. men etter noen år syntes jeg savnet av skjerm ble for stort, så da kjøpte jeg meg packard bell audiokey (se første bilde) og er STRÅLENDE fornøyd. topp mp3 spiller till topp pris. (256mb da) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Første og einaste eg har hatt. Brukte CD-spelar og MD før. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Creative Jukebox Zen, har hatt den i nesten to år, og den er (nesten) like god som ny. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Creative Zen Touch. Har hatt den siden oktober. Er veldig fornøyd med den. Før det brukte jeg PDA som mp3-spiller. Ikke helt det samme. Kirikiri Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg har hatt: Nå har jeg: Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har en Thomson Lyra: (som jeg ikke får solgt) og en JazPiper C30: som også snart må bort. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Første og einaste eg har hatt. Brukte CD-spelar og MD før. ^^ Samme her Til trådstarter : imponerende utvalg mp3spillere for en 15åring Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har denne jeg, og den gidder jeg ikke bytte før jeg må. Har hatt den i over 3 år(kjøpt desember 2001) og er forsatt fornøyd: Lenke til kommentar
clario Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kjøpte Apple iPod G4 før jul og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eg har JazPiper UBit UB128.. Har vel hatt den i ca. 2 år (eller var det 3?` ) Uansett så har eg aldri likt den noko serlig.. Men den funker no greit nok.. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har Creative Muvo TX 256. Lengter etter litt minne, så har planer om å bytte ut til Ipod Mini. Lenke til kommentar
thom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) jeg hadde en Creativ Nomad II for et par år siden men den ble stjålet. Nå bruker jeg mobilen (SE P800) som mp3 spiller, men det blir vel en ny snart. Da med 20 gb. Endret 27. januar 2005 av thom Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har jeg: Ville ha meg en billig mp3 spiller med 256MB minne, 345kr. Apacer Audio Steno AV220 256MB Har også en Creative Zen Xtra 30GB Og en iPod 15GB liggende som jeg kjøpte for 200kr uten lader og det, noe jeg ikke har fått kjøpt enda. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Startet med en MP3-spiller jeg kjøpte for omtrent 5 år siden. Men da den ikke fugerte ordentlig, gikk jeg over til en Sony MD-spiller. Nå er det selvfølgelig iPod som er tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå