kannadaman Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Holder på å bygge et trekabinett, men lurer på hvordan jeg skal løse problemet med å feste den siste side døra slik at den lett kan taes av og på... Har sett de som har brukt hengsler å feste med, er det en god løsning?????? Noen som har noe forslag???? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har tenkt å bruke hengsler, og kanskje magnet på trekabinettet mitt, når det kommer til verden. Det hadde kanskje gått å bruke bare magneter og. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Borrelås virker fint. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det går sikkert fint å bruke skinner og. Men jeg tror det koster omtrent 300 pr. stykk, så det kan bli litt hvis du skal ha to. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg vet ikke hvor mye du kan har jobbet med tre men en mulighet er og frese eller sage spor i kabinettet og lage en skyvedør viss du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Med mine über skillz i paint skal jeg demonstrere... det rå er borrelås elns...kan være alt egentli opp til deg... det blå er metall...du skjønner sikkert hav slags form det skal ha... øverste er et "bilde" inn i pcen. bildet nede til venstre er et bilde av side døra. bildet nede til høyre er et bilde av sidedøra i flat vinkel... Skjønner du hvordan jeg har tenkt? Edit: litt pinlig uten bilde.... Endret 25. januar 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Skjønner du hvordan jeg ahr tenkt? hadde sikkert vært lettere hvis du ikke hadde glemt bildet.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja sånn...måtte finne et filformat som blei støtta...og som blei lite nok! Men nå var det på plass! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg hadde tenkt til å bruke hengsler på trekabinettet mitt. Lenke til kommentar
kannadaman Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Tror jeg går for skruer i hjørnene, skulle gjerne ha frest spor men har ikke verktøy dessverre. Takk for alle forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå