loveland Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har en Xbox med evolutonX chip, og ser at jeg har noe som heter "Surreal64" og "SNES emulator"- betyr dette at jeg kan spille N64 og Super Nintendo spill på Xboxen min?? det hadde vært tøffe greier... Hvis det så er mulig, hvordan gjør man det..? takker for svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ja, det går. Nå er jeg imidlertid usikker om folk på forumet har lov å gi deg denne typen support, så lar denne stå intill videre. Lenke til kommentar
loveland Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hvis dette er et ulovlig emne, får jeg bare unnskylde, men mener jeg har sett det diskutert før. Hvis noen kan bekrefte om posten skal stenges eller ikke, hadde det vært fint:o) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Såvidt jeg vet skal det vel være lov å diskutere emulatorne, men ikke såkalte "roms". Fremdeles veldig usikker. Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Man har lov til å spille rommene hvis du selv eier de originale spillen. Var i hvertfall slik når jeg drev med snes roms på pcen min for mange år siden. Vet ikke hvordan slikt sees på her på forumet. Hør med en admin, hvis dette er greit å diskutere så kan vi nok klare å hjelpe deg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Men blir det ikke egentlig ulovlig da? Blir jo nesten som å spille PlayStation-spill på pcen... Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg bruker ikke min Ps1 maskin lenger og når jeg skal spille ps1 spill så spiller jeg dem fra PCen med en playstation kontroller converter. Samma med snes også. Er så mange ledninger her inne allerede så hvis jeg skulle kobla alle maskinene hadde det blitt mess Spiller ikke på PS2 fordi jeg ikke har offisielt memcard til ps1 Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg bruker ikke min Ps1 maskin lenger og når jeg skal spille ps1 spill så spiller jeg dem fra PCen med en playstation kontroller converter. Samma med snes også. Er så mange ledninger her inne allerede så hvis jeg skulle kobla alle maskinene hadde det blitt mess Spiller ikke på PS2 fordi jeg ikke har offisielt memcard til ps1 Hvor får man kontroller converter? pris? Funker vibratorn å alt? Kult. Åssn opplever du at spilla funker? Mye bugs å shit ? rar gfx etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå