stoffix Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 da har det seg slik at jeg bygger forsterker i valgfaget på skolen, men jeg har bestemt meg for å lage toppen av plexiglass, istedet for bare noe stygt metall... men, jeg hadde også lyst til å gravere inn en logo i det plexiglasset, så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med det? (jeg kan graveringsbiten) jeg ønsker å ha med kallenavnet mitt her, Stoffi, og kanskje noe som relaterer til datamaskiner og/eller forsterkere... på forhånd takk for all hjelp.. mvh: Kristoffer Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ingen som kan lage logo til meg? vil det hjelpe om jeg legger ved bilde av forsterkeren? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan sikkert lage noe smått noe, vet du Legg ut bilde av forsterkeren her også du. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Ein liten figur ala tattovering over eller under "Stoffi" hadde blitt kult. Søk litt på google. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) på det øverste bildet ser du fronten, det lyset i knappen skal jeg prøve å fjerne... der hvor det røde krysset er i bildet under er der jeg har tenkt å plassere graveringen (på plexi lokket) de ribbene du ser, der har jeg planer om å sette en slags form for netting/grill, det som er sikkert er at jeg iallefall må ha en form for åpning der for å slippe varme ut, bare sånn at du er klar over det.. *edit* glemte bildet.. Endret 26. januar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Da setter jeg i gang Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Da har jeg en liten en satt sammen, si ifra hvis du vil ha den i større versjon, eller hvis du vil ha noen forandringer. Døpte den også stoffiamp, men den trenger jo ikke å ha med det så klart Stoffiamp Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) den likte jeg.. hvis jeg skulle ha ønsket meg noe, så hadde det vært flere detaljer, men da hadde jeg ikke klart å gravere den.. heh.. tusen takk.. *edit* større versjon hadde vært fint med tanke på utskrift.. jeg la merke til en ting når jeg printet den ut.. s-en og t-en var litt vanskelig å se hvilken bokstav det var, hadde vært hyggelig om du kunne fikse det også.. Endret 26. januar 2005 av tha stoffi Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan se hva jeg få gjort... Hvis jeg rekker det i kveld, legger jeg ut link til stor versjon med bedre s og t, men det kan bli litt vanskelig å fikse, i.o.m. at det er en ferdig font. Men jeg skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg byttet font, og gjorde den litt større... det er noen feil med outlines på selve forsterkeren, men dette er feil som antageligvis ikke vil synes på print, men som egentlig er slurv av meg. Men sånn går det når man ikke tar seg god nok tid.. Har vel også litt med at jeg ikke gadd/orket å bry meg med sånne detaljer da jeg hadde gravering i bakhodet (detaljer er ikke alltid så lett der ) Håper du blir fornøyd i hvertfall, også er det bare å si ifra hvis du vil ha noen flere forandringer Stoffiamp stor Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 takk, den er fin nå.. iallefall i forhold til ferdighetene mine.. tusen takk for all hjelpen... skal prøve å huske på å legge ut bilde når den blir ferdig... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Strålende! «Glad I could help» Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hm.. perspektivet har nok tatt et par øl for mye på den logoen der.. spesiellt på frontpanelet. men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå