Big-Boy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, kan ikke mye om lyd på datan eller pcer så tenkte jeg kunne spørre hær, har en hp t750.no, og logitech x-620, satt nettopp opp anlegget og får bare de 2 frotnt høytalerne og suben til og funke hva skal jeg jøre for og fikse det? takker for alle svar Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 AYY!!!! Hvis du har installert alle drivere, kan du se på kontrollpanel, så går du inn på lyd, der skal det være et valg som sier : avansert, så skal det være der et sted. Så må du skifte det som antageligvis står på stereo til 5,1 eller hva du nå enn har! Håper dette hjelper Keep workin' Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) takk nå fikk jeg 4 høytalere til og funke men de to center høytalerne funker enda ikke, skal prøve og se litt av en film og se om det har noe med det og jøre tok 7,1 hjemmekino innstiling prøvde alt.. men nå funker iallefall de 4+ sub =) takk edit: Hadde ikke noe med film eller cd og gjøre så tar fortsatt imot gode forslag! Endret 24. januar 2005 av Big-Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå