kanariz Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei. bestilte modchip og HD før helgern, får pakken imorra. (xecuter 2.6 ce) jeg har xbox V 1.0..... Kan noen montere hjelpe meg å montere denne?? hvor mye tar dere??? plz må ha svar.... Lenke til kommentar
vizit Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hvorfor kjøper du chip,når du ikke kan eller ikke vet om noen kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Plz... hjelp stakkars typen heller! i stedet for å klage! Du kan jo sende den til meg! Jeg bor i stavanger... litt langt men, en mulighet! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei. bestilte modchip og HD før helgern, får pakken imorra. (xecuter 2.6 ce) jeg har xbox V 1.0..... Kan noen montere hjelpe meg å montere denne?? hvor mye tar dere??? plz må ha svar.... Prat med the joker på #xboxstuff.no på EFNet Lenke til kommentar
vizit Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Plz... hjelp stakkars typen heller! i stedet for å klage! Du kan jo sende den til meg! Jeg bor i stavanger... litt langt men, en mulighet! Prøver å hjelpe han da,for den samme tabben gjorde jeg Lenke til kommentar
spyfish Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kan ta det jeg. Bor i Vestfossen Øvre Eiker Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) #EDIT av moderator - Reklame for eget firma/arbeidsplass er ikke lovlig# Endret 30. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå