Jooakim Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jo, all fornuft sier jo det. Problemet er bare det at kunde allerede har sagt seg villig til å bruke angrerett...og med det sagt at tingen er ok levert, men jeg vil ikke ha den allikevel. Men det er en mangel når det er feil vare da, og det er en defekt vare også... Men jeg skjønner ikke hvorfor trådstarter sjekket om varen var defekt eller ikke, når det var feil vare... :S Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Det er funnet en løsning for mitt problem som jeg kan leve med. Og det er det at komplett kommer med sin GODE service til slutt og ordner opp i saken. De dekker alle utgifter for frakt etc... Dette er meget bra syns jeg... Så en opp for dem skal de ha. Spesielt Tommy på support. Meget bra innsats... Stor fornøyd... God kundebehandling = flere fornøyde kunder = mer salg Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Bare sånn litt på siden her, du sie du har fått feil produkt to ganger, og at begge disse produktene som du ikke skulle ha også viste seg å være defekte? Hvorfor prøve et produkt du i utgangspunktet ikke har bestilt? Og det i tillegg to ganger? Jeg vil også gjerne vite dette... Lenke til kommentar
Micro80 Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Det ang. hvorfor to skjermkort var at jeg bestilte Abit RX600 Pro HDTV mens fikk begge gangene ABIT RX600 Pro Guro. Derfor skjedde dette her... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har fått svar fra Forbrukerrådet angående hva som skal tilbakebetales. Svaret på ditt spørsmål fremgår av forarbeidene til angrerettloven (Ot.prp. nr.36 1999-2000): "Det som skal tilbakebetales vil normalt være kjøpesummen. Men også andre kostnader som forbrukeren har hatt, i form av porto for forsendelse til forbrukeren, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter og oppkravsgebyr, skal tilbakebetales." Med vennlig hilsen for Forbrukerrådet xxx Hvilket vil si at Komplett praktiserer dette feil. FYI. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har fått svar fra Forbrukerrådet angående hva som skal tilbakebetales. Svaret på ditt spørsmål fremgår av forarbeidene til angrerettloven (Ot.prp. nr.36 1999-2000): "Det som skal tilbakebetales vil normalt være kjøpesummen. Men også andre kostnader som forbrukeren har hatt, i form av porto for forsendelse til forbrukeren, ekspedisjonsgebyr, tollavgifter og oppkravsgebyr, skal tilbakebetales." Med vennlig hilsen for Forbrukerrådet xxx Hvilket vil si at Komplett praktiserer dette feil. FYI. Men portopenger for retur skal du bare ha dersom det er annet type fjernsalg enn postordre og internett-salg. F.eks. telefonsalg. Det står spesifisert i loven, men kan være vanskelig å få øye på. jeg trodde også tidligere at du hadde krav på porto-refundering, men det har du altså ikke (untagen det som det kostet deg i frakt fra butikken). -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå