Qwseyvnd Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har lyst å kjøpe MSI K7N420 PRO, er den bra? skal ikke overklokke... pga den har LAN, modem, lydkort, GeForce2 integrert. Jeg har GeForce3 men Geforce2 er for reserve. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Er det ingen som hjelper meg :sad: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hva skal du med integrert modem? Er sikkert et bra kort, men jeg ville brukt pengene på noe annet... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har ikke ISDN eller ADSL eller bredbånd, og da slipper jeg å kjøpe et modem tillegg derfor. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Det er vel ikke så dumt å klokke med siden det er integrert nettverkskort, lydkort og modem så da slipper man problem med høy FSB. Men det er vel ikke av de korta som tåler høyest FSB.. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 msik7n420 har ikke innebygd modem. den er grei men et via kt333 kort er raskere og skal også ha innebygd lan med ikke skjermkort men du har jo gf3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå