JulianR Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Gleder meg sykt til dette spillet. Kommer til å bli det råeste, mest brutale og mest realistiske krigsspillet til nå. noen andre som gleder seg eller? Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har faktisk ikke hørt om det! Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Japp. Ser meget frem til dette spillet. Er det så bra som jeg håper så blir jeg yr av glede! Februar skulle det vel komme ut hva? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Japp. Ser meget frem til dette spillet. Er det så bra som jeg håper så blir jeg yr av glede! Februar skulle det vel komme ut hva? Spillet kommer sent februar eller tidlig mars i følge Gearbox. Spillet er inni sin siste fase og er så godt som ferdig. Gleder meg enormt til dette realistiske spillet fra 2. verdenskrig, samt en flerspillerdel som ser utrolig ut. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg gleder meg ja, skal nok ha det spillet! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Et av de få spill jeg har forhåndsbestillt. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg synes ikke det virker så sabla interessant jeg igrunn. Kanskje fordi jeg liker Rambo-stilen bedre i single player Multiplayer har jeg ikke tenkt på, men det kan jo ha et større potensiale der Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Så en film om spillet, da kom det frem at handlingen er kopiert fra miniserien Band of brothers. Jeg elsker den serien og da er jeg praktisk talt nødt til å kjøpe det spillet. Ser utrolig frem til at det slippes til salg. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 leste at det kommer ut 25 feb til PC, Xbox og PS2.. Nå gjenstår det bare å vente. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 leste at det kommer ut 25 feb til PC, Xbox og PS2.. Nå gjenstår det bare å vente. Bare spekulasjoner. Gearbox har ennå ikke gitt spillet noe spesifikk dato for når det kommer. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dette blir rått..Digger realistiske spill Lenke til kommentar
Nicoo Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Så en film om spillet, da kom det frem at handlingen er kopiert fra miniserien Band of brothers. Jeg elsker den serien og da er jeg praktisk talt nødt til å kjøpe det spillet. Ser utrolig frem til at det slippes til salg. Feil. Spillet er riktignok basert på en ekte historie, men kommer ikke fra Band of Brothers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå