Gå til innhold

Satelitt koder?

Anbefalte innlegg

Slettet pga innhold

- Abdullah den hellige

"I know not with what weapons World War III will be fought,

but World War IV will be fought with sticks and stones."

[ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-06-16 18:15 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-15 18:32, Abdullah skrev:

Er ikke ulovlig dette da!

Øhm, jo, det er jeg nokså overbevist om. Men jeg er ikke moderator her, eller purk, så det får andre bestemme.

Quote:

De selger jo fullt lovlige programmere på
- og det er ikke forbudt (om en ikke lager i store mengder for profitt)

Det er lov å selge brekkjern, cdbrennere, våpen, narkotiske stoffer (apotek), lim, kniver mm også. Det gjør det ikke lov å misbruke/bruke disse til ulovligheter.

Quote:

Vi gjør dette for og skrive en redaksjonell reportasje, og trenger da en kode for å se på.

Ro, ro, til fiskeskjær.

:wink:

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskelig og finne M-keys fra ditt eget lovlige kort?

Det finnes jo alle mulig finulige kortlesere/skrivere...?

Og hvis ikke det går, så skulle det være mulig og dektere trafikken i tuneren din, når det er tid for automatisk kortoppdatering?

Merk, min post inneholder ikke noe ulovlig da jeg bare stiller spørsmål om smart-cards... :wink:

Lenke til kommentar

Kan på det varmeste anbefale --SENSURERT VEKK AV MODERATOR-- - Mange proffe folk og mye hjelp. Hardware.no forum er ABSOLUTT ikke steder å begynne å diskutere eigang.. det er på tvers av retningslinjene.. det er nok denne posten og .. men jeg synes forumet er så bra , og det tjener folk flest at alle som lurer heller bruker det en å gjøre ting vanskelige her.

For de som lurer så er det et eget program der forumet er inni. Er ikke noen lame sex-dialer eller.no virus jeg linker til ass :smile: Har en viss verdighet..

MSI 845ULTRA-AR

Intel Pentium 4 Northwood 1600@2200

Apacer CL2 256 mb DDR @ 280 [2-2-2-5]

Aopen GeForce3 TI 200 128mb @ 210-440

400 Gig hd

Plextor 24x brenner/Plextor 40x scsi-cdrom/pioneer 6x scsi dvd-rom

Sb Audigy Retail

+++

[ endret av kilogram den 2002-06-16 22:13 ]

Lenke til kommentar

kortene som du får gjenom viasat osv er sperret slik at du ikke klarer å lese dem med kort leser :wink:

ellers så hadde det koppi av kort som oppdaterer seg selv. kodene som gjør at kortene oppdaterer seg selv koster runt 5-9000 kr og vis de merker att den koden er brukt ulovlig så blir den speret. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-16 17:47, DeZtr0 skrev:

kortene som du får gjenom viasat osv er sperret slik at du ikke klarer å lese dem med kort leser :wink:

ellers så hadde det koppi av kort som oppdaterer seg selv. kodene som gjør at kortene oppdaterer seg selv koster runt 5-9000 kr og vis de merker att den koden er brukt ulovlig så blir den speret.
:grin:

Jeg klarer bare ikke holde meg fra å kommentere slik uvitenhet... selve problemet til viasat er nemlig at kortene er åpne som ei bok , og kan leses av direkte for hvemsomhelst med en vanlig pic leser.. AU kort er laga på 1-2-3 guides florerer på nettet.. kodene tar du it selv og legger ikke på nett, de blir neppe sperra .. kun om de gjøres public på lame steder..

*urk* Knowledge before speak..

Lenke til kommentar

Jezz....

På nätet sedan januari 1998!

"Många kommer och går men piratkort.nu består"

Desse folka har laget kort som fungerer til år 2107 !

med PayPerView og mye mer.. knall pakke altså :grin:

Men fysjam... tenk på stakkars Viasat som ikke tjener

en eneste krone :???:

Lenke til kommentar

Fleste som bruker paytv er folk som ikke ville kjøpt abb alikavel.. akkurat som fleste som bruker piratkopier.. di ville ikke kjøpt det alikavel :smile: For dyrt.. Viasat tjener nok som de gjør.. akkurat som telenor.. men syte gjør de..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...