Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Slettet pga innhold _________________ - Abdullah den hellige "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." [ Denne Melding var redigert av: pkalle på 2002-06-16 18:15 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Moderator tar nok knekken på denne posten, du... Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Er ikke ulovlig dette da! De selger jo fullt lovlige programmere på http://www.keycard.no - og det er ikke forbudt (om en ikke lager i store mengder for profitt) Vi gjør dette for og skrive en redaksjonell reportasje, og trenger da en kode for å se på. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 18:32, Abdullah skrev:Er ikke ulovlig dette da! Øhm, jo, det er jeg nokså overbevist om. Men jeg er ikke moderator her, eller purk, så det får andre bestemme. Quote: De selger jo fullt lovlige programmere på http://www.keycard.no - og det er ikke forbudt (om en ikke lager i store mengder for profitt) Det er lov å selge brekkjern, cdbrennere, våpen, narkotiske stoffer (apotek), lim, kniver mm også. Det gjør det ikke lov å misbruke/bruke disse til ulovligheter. Quote: Vi gjør dette for og skrive en redaksjonell reportasje, og trenger da en kode for å se på. Ro, ro, til fiskeskjær. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Gjør denne nytten? http://makeashorterlink.com/?T5BE31011 Edit: Det er intet ulovlig på linken. Kun info om M-keys. [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-15 19:05 ] Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Utstyret er selvsagt ikke ulovlig....men det kommer jo an på hva du legger på kortene og bruker de til (hint: satelitt :wink: ) Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 spør osama han vet det nok Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 19:18, nre1458 skrev:spør osama han vet det nok Gjerne har du adressen ? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hvorfor er det så vanskelig og finne M-keys fra ditt eget lovlige kort? Det finnes jo alle mulig finulige kortlesere/skrivere...? Og hvis ikke det går, så skulle det være mulig og dektere trafikken i tuneren din, når det er tid for automatisk kortoppdatering? Merk, min post inneholder ikke noe ulovlig da jeg bare stiller spørsmål om smart-cards... :wink: Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Kan på det varmeste anbefale --SENSURERT VEKK AV MODERATOR-- - Mange proffe folk og mye hjelp. Hardware.no forum er ABSOLUTT ikke steder å begynne å diskutere eigang.. det er på tvers av retningslinjene.. det er nok denne posten og .. men jeg synes forumet er så bra , og det tjener folk flest at alle som lurer heller bruker det en å gjøre ting vanskelige her. For de som lurer så er det et eget program der forumet er inni. Er ikke noen lame sex-dialer eller.no virus jeg linker til ass :smile: Har en viss verdighet.. _________________ MSI 845ULTRA-AR Intel Pentium 4 Northwood 1600@2200 Apacer CL2 256 mb DDR @ 280 [2-2-2-5] Aopen GeForce3 TI 200 128mb @ 210-440 400 Gig hd Plextor 24x brenner/Plextor 40x scsi-cdrom/pioneer 6x scsi dvd-rom Sb Audigy Retail +++ [ endret av kilogram den 2002-06-16 22:13 ] Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 kortene som du får gjenom viasat osv er sperret slik at du ikke klarer å lese dem med kort leser :wink: ellers så hadde det koppi av kort som oppdaterer seg selv. kodene som gjør at kortene oppdaterer seg selv koster runt 5-9000 kr og vis de merker att den koden er brukt ulovlig så blir den speret. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 17:47, DeZtr0 skrev:kortene som du får gjenom viasat osv er sperret slik at du ikke klarer å lese dem med kort leser :wink:ellers så hadde det koppi av kort som oppdaterer seg selv. kodene som gjør at kortene oppdaterer seg selv koster runt 5-9000 kr og vis de merker att den koden er brukt ulovlig så blir den speret. Jeg klarer bare ikke holde meg fra å kommentere slik uvitenhet... selve problemet til viasat er nemlig at kortene er åpne som ei bok , og kan leses av direkte for hvemsomhelst med en vanlig pic leser.. AU kort er laga på 1-2-3 guides florerer på nettet.. kodene tar du it selv og legger ikke på nett, de blir neppe sperra .. kun om de gjøres public på lame steder.. *urk* Knowledge before speak.. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Jezz.... På nätet sedan januari 1998! "Många kommer och går men piratkort.nu består" Desse folka har laget kort som fungerer til år 2107 ! med PayPerView og mye mer.. knall pakke altså Men fysjam... tenk på stakkars Viasat som ikke tjener en eneste krone :???: Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Fleste som bruker paytv er folk som ikke ville kjøpt abb alikavel.. akkurat som fleste som bruker piratkopier.. di ville ikke kjøpt det alikavel :smile: For dyrt.. Viasat tjener nok som de gjør.. akkurat som telenor.. men syte gjør de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg